Tordera

Xavi Pla, nou president de la secció local d’ERC Tordera, destaca la rellevància del nou curs polític amb “la celebració de les dues eleccions més importants per Esquerra: les nacionals i les municipals”

ERC i les JERC de Tordera inicien aquest diumenge el curs polític amb una trobada de militants i simpatitzants que servirà per debatre la situació política actual a Tordera i al conjunt del país.

Aquesta trobada serà, a més, el primer acte públic d’Esquerra sota la renovada presidència de Xavi Pla, que considera que “és important prendre forces davant d’un curs polític crucial on haurem de fer front a la celebració de les dues eleccions més importants per Esquerra: les nacionals i les municipals”.  Pla explica que la trobada servirà també per fer balanç de la tasca que s’està fent al govern municipal i per “començar a bastir el programa que proposarem a la ciutadania de Tordera de cares a les properes eleccions municipals”.

La trobada de militants i simpatitzants d’Esquerra i les JERC de Tordera tindrà lloc aquest diumenge a partir de les 17:00 al local Emili Vendrell i acabarà amb un sopar amb tots els participants.