Tordera

La candidatura republicana serà aquest dijous a la plaça de Rabert i hi està repartint un butlletí específic que parla de la zona de vianants.

L’impuls de la zona de vianants del centre vila ha estat una de les grans àrees de treball d’Esquerra el mandat actual i serà una condició sine qua non per a qualsevol acord de govern.

“Després de vint anys de paràlisi, Esquerra hem fet realitat la zona de vianants. I ara o estem disposats a veure com es fa marxa enrere”. Amb aquestes paraules, el candidat d’Esquerra a l’Alcaldia de Tordera, Xavier Pla, fixa la posició de la candidatura republicana sobre la zona de vianants del centre vila..

Esquerra defensa aquest projecte al costat dels comerciants i dels veïns que volen veure un centre del poble més segur i atractiu.
La candidatura d’Esquerra serà aquest dijous al matí a la plaça de Rabert per explicar als veïns la proposta de la zona de vianants, i alhora repartirà un butlletí específic que resumeix la posició republicana sobre aquesta qüestió.