Tordera

El nostre equip

• Jordi Romaguera i Restudis
    Jordi Romaguera i Restudis Regidor a l’oposició de l’Ajuntament de Tordera per ERC + Gent de Tordera i les JERC Lloc i data de naixement
    Tordera (Maresme), 7 d’octubre de 1988

Càrrec institucional
    Regidor a l’oposició de l’Ajuntament de Tordera per ERC i les JERC

Càrrec actual a les JERC
    Secretari de finances de la Secció Local de JERC Tordera
    President del Consell Nacional de les JERC

Formació i trajectòria professional
    Llicenciat en Biotecnologia per la Universitat Autònoma de Barcelona (2006-2011) i màster en Indústria Farmacèutica i Biotecnològica a la Universitat Pompeu Fabra (2011-2012). Va estar fent pràctiques durant un estiu en un laboratori d’anàlisis clíniques a Barcelona i durant mig any va estar en el Departament d’Enginyeria Química de la UAB, col·laborant amb línies d’investigació relacionades amb la bioremediació de contaminants en fangs de depuradora mitjançant fongs. Ha treballat d’administratiu en una immobiliària, de mosso de magatzem, d’ajudant d’instal·lador elèctric, en un supermercat i en una envasadora d’aigua. Actualment treballa de tècnic de laboratori en una empresa de serveis al sector farmacèutic.

Trajectòria cívica
    Jugador de futbol al CF Tordera des dels 5 anys fins als 16. També ha practicat altres esports durant períodes més curts: natació i cros. Durant una temporada, va fer expressió dramàtica. És soci de l’Associació d’Espectadors del Teatre Clavé i de l'associació cultural La Peixera.

Trajectòria política
    Comença a militar a les JERC amb 17 anys (2006) i a ERC amb 22 (2011). Impulsa la refundació de la secció local de les JERC de Tordera (2006) i exerceix de Portaveu local i de Conseller Nacional durant 4 anys, fins el 2009. Actualment, i des de principis de 2010, ocupa el càrrec de la secretaria de Finances de les JERC Tordera.
    A les eleccions municipals de 2007 ocupa la vuitena posició a les llistes per Esquerra Republicana de Catalunya – Acord Municipal. A les eleccions municipals del maig de 2011 va de número 2 i és escollit regidor. Actualment és el candidat de les JERC a la candidatura d'ERC + Gent de Tordera (número 2) per les eleccions municipals 2015 a l'Ajuntament de Tordera.
    Va ser secretari de Medi Ambient de la Federació Regional de les JERC del Maresme i del Barcelonès Nord des de (2008-2012) i secretari Regional de Campanyes (2010-2012).
    Ingressa a la Comissió Sectorial de Medi Ambient i Política Territorial de les JERC a principis de 2008 i n’exerceix de portaveu durant poc més de 2 anys (2009-2011).
    En el XXIIIè Congrés Nacional de les JERC (març de 2011) és escollit Secretari Nacional de Medi Ambient i Política Territorial, responsabilitat que ocupa fins la primavera de 2015. Actualment fa de President del Consell Nacional de les JERC.