Tordera

Qui som

Les noves tecnologies, i en especial l'Internet, s'han convertit en un del sistemes de comunicació bàsics de la nostra societat. Hom diu que qui no està a la xarxa, no està; no existeix. I segurament no va desencaminat. Així doncs, la Secció Local d'Esquerra Republicana de Tordera hem fet el pas, i a través d'aquest espai web entrem també al món virtual.

Estem treballant per a què en aquest web pogueu trobar-hi tot allò que us pot ser d'interès i que té com a actor principal la nostra Secció Local. A www.esquerra.cat/tordera us hi anirem penjant tota la informació que produïm des de la nostra Secció Local, o de la qual en som protagonistes.

També volem que aquest espai pugui servir d'enllaç entre els internautes -torderencs i foranis- políticament inquiets. Per això, en aquest web també anirem posant en coneixement vostre aquells actes o propostes que us poguin ser d'interès.

Finalment, voldria transmetre-us que restem oberts a que ens feu arribar qualsevol comentari, idea o suggeriment al nostre correu electrònic: tordera@esquerra.cat o per Xarxes Socials a l'usuari @erctordera

Salut i República!

Joan Costas