Torelló

Esquerra Torelló proposta obrir la llista a la independent Berta Faro, amb la voluntat d'obrir la candidatura a la ciutadania

Els candidats osonencs d'ERC
L'alcalde de Sant Pere de Torelló, Jordi Fàbrega, i la independent de Junts per Torelló Berta Faro formaran part de les llistes electorals d'Esquerra en les properes eleccions del 25 de novembre. Els dos candidats van ser escollits com a número 2 i 3 de la candidatura de la federació comarcal del partit, per darrer de Marta Rovira, secretària general d'ERC, i per davant del vigatà Josep Maria Diéguez i la portaveu republicana a l'ajuntament de sant Quirze de Besora, Isabel Vergés.
Fàbrega és alcalde des de fa diversos mandats a Sant Pere de Torelló i és un històric de l'independentisme català i un membre destacat de l'independentisme municipalista del nostre país, a més de membre de l'executiva comarcal d'Esquerra Osona.
Per la seva banda, Berta Faro, directora de l'escola Marta Mata de Torelló, fou una de les impulsores de la plataforma ciutadana Junts per Torelló, que va fer coalició amb ERC, essent regidora durant uns mesos a l'ajuntament de Torelló, junt amb Jordi Casals i Lluís Sabatés i essent substituïda per Xevi Lozano.