Torelló

Es crea el Consell del Teatre Cirviànum, proposat per ERC-JpT

Fa uns mesos, es va aprovar per Ple una moció on ERC-JpT reclamava la creació dels consells del Teatre Cirvianum i de Ràdio Ona, per tal que substituissin els respectius patronats, que es van dissoldre fruit de la Llei Montoro. Aquests patronats regien el teatre i la ràdio municipals i estaven formats per regidors, tècnics i persones i entitats implicades en el teatre, i en quan a la ràdio per personal de la ràdio i regidors de govern i oposició.
El portaveu d'ERC-JpT, Jordi Casals, va celebrar que "s’hagi aprovat amb tanta celeritat el Consell del Teatre Cirvianum, una proposta del nostre grup que va ser aprovada a través d’una moció".
Per Casals, l'objectiu és el de "suplir la vessant participativa en l’àmbit del nostre teatre que va desaparèixer en la dissolució del Patronat del Teatre, dotant-lo d' un lloc de reflexió i diàleg sobre el teatre de Torelló" i que pugui encarar al més aviat possible "les millores estructurals del Teatre, aprovades en el pressupost d’aquest 2017, a poroposta d'ERC-JpT", va concloure el republicà.
El Consell estarà format per regidors de govern i de representants proposats pels grups municipals, així com entitats relacionades amb el teatre.