Torelló

ERC-JpT satisfeta per la reforma del Parc de les Pollancredes, estava en el programa electoral

Parc Pollancredes
ERC-JpT vota a favor d'una modificació de pressupost on es contempla una partida per la redacció del projecte de reforma del Parc de les Pollancredes, el "Parque". Aquesta actuació formava part del programa electoral dels republicans per aquest mandat, "és una la dels prioritats dins el Pla de Barris, que té el nostre grup", va afirmar Jordi Casals, el qual també va afegir que per ERC-JpT s'hauria de frer participar als veïns.
En aquesta modificació de pressupost, els republicans també van manifestar la disconformitat perquè l'ajuntament no hagi arribat un acrod amb els propietaris de la nau del Carnaval per tal d'encarar les inversions necessàries, ja que "estem en règim de lloguer i si marxem de la nau, les inversions allà quedaran" i, a més "que en règim de lloguer són es priopetaris els que paguen les inversions estructurals, com és el cas", malgrat tot, els d'ERC-JpT es van mostrar d'acord en l'actuació de millora.
Des d'ERC-JpT també van dubtar en la modificació de pressupost per la compra d'un cotxe elèctric per la policia, "no sabem si s'hauria de començar per la Policia Local alhora d'inccoproprar cotxes elèctrics, no sabem si les prestacions d'aquest cotxe és el millor per un cotxe d'emergència com és el de la Policia".
Mots clau
: Pla de Barris