Torelló

Canvi de sentit del C/Sant Bartomeu, improvisació o fets consumats?

C/ Sant Bartomeu
Xevi Lozano, regidor d'ERC-JpT, va ser molt crític en el darrer Ple pel canvi de sentit del C/Sant Bartomeu, que es va portar a terme sense cap tipus d'avís previ ni d'informació a veïns i comerciants.
Lozano va recordar que des d'abans de les obres, el grup d'ERC-JpT ja va reclamar una previsió de com encarar l'afectació de la mobilitat de cotxes després que el C/Sant Bartomeu passés a ser de plataforma única. No es va fer. Posteriorment, ja que hi ha problemes de velocitat en un carrer que ha passat a ser deprioritat pels vianants, "s'ha passat de voler comprar un radar (amb un concurs que va quedar desert) a plantejar el canvi de sentit del carrer", va afirmar Lozano, que també va recordar que el seu grup "ha manifestat mantes vegades la seva preocupació per la gestió de la mobilitat en aquest punt que comporta conseqüències a bona part del poble, però l'equip de govern mai ha aclarit res".
És per tot això que el regidor d'ERC-JpT es va demanar si el canvi sobtat de sentit de la circulació al C/Sant Bartomeu era fruit de la improvisió o si era practicar els fets consumats. "Improvisiació perquè no se n'havia informat a ningú, ni en comissió informativa quan es va parlar de les obres de Can Jaumira" o bé "fets consumats, per les ganes que sembla que té el regidor Fontserè de fer el canvi de sentit, i les poques ganes de parlar-ne".
Lozano va concloure reiterant la necessitat de fer un estudi de l'impacte en la mobilitat de les diferents mesures que es volien portar a terme, abans de prendre cap decisió.

(foto: www.el9nou.cat)
Mots clau