Torelló

Xevi Lozano reclama posar fil a l'agulla per l'oci nocturn a Torelló

Xevi Lozano, Torelló
Xevi Lozano
El regidor d'ERC-JpT, Xevi Lozano, va recordar que feia un any que hi havia hagut un Ple municipal que la gestió de l'oci nocturn i les festes populars per part del govern local havia acparat tota l'atenció i que d'aquell dia en va sortir el compromís de fer un grup de treball amb grups polítics, veïns i entitats, que ERC-JpT veia bé, després de constatar que l'espai de debat itreball de Nits Q, que havia de servir per gestionar i planificar les accions en l'oci nocturn i les festes populars, de facto estava ja mortitzat per part del govern de CiU i FEM.
Des de llavors només s'ha fet una reunió i va ser "més per desfogar-se tothom que per fer projectar polítiques a fer", va dir Lozano.
És perquè no hi ha un funcionament real d'aquest grup de treball, que el regidor d'ERC-JpT va reclamar una nova reunió "però amb ordre del dia de treball clar i per dissenyar les accions a portar a terme".
Els plantejaments de base d'ERC-JpT en l'àmbit de l'oci nocturn i les festes populars les podeu troban AQUÍ

Mots clau
: Oci Nocturn