Torelló

La fi d'un despropòsit: el Carrer Sant Bartomeu retorna al seu sentit original

Sant Bartomeu, Casals, Lozano
Regidors d'ERC-JpT reclamant retornar al sentit original al C/Sant Bartomeu
Des del grup municipal d'ERC-JpT ens felicitem perquè el proper 19 de novembre el sentit del Carrer Sant Bartomeu tornarà en el seu sentit de circulació original, opció que vam demanar en reiterades ocasions tant en el Ple municipal, en solitari, com en el Consell Municipal de Mobilitat juntament amb l'Associació de Comerciants.
Recordar que es van recollir, en un termini molt curt, prop de 2000 signatures en comerços i per part de veïns de la Joanot Martorell i el C/Collsacabra en contra de la decisió del govern de CiU/PDeCat i Fem Torelló de canviar el sentit de la circulació.
Els republicans ja ho van exposar al mes d'abril en una roda de premsa in situ on Jordi Casals i Xevi Lozano van posar de manifest la improvisació del govern local, el fet de traslladar el trànsit a zones amb escoles i que s'havia originat un desordre en la mobilitat al centre i a la zona sud de Torelló. Llavors des d'ERC-JpT ja van demanar "tornar el sentit original al carrer i prendre mesures de seguretat, sobretot pel control de la velocitat".
Finalment s'acaba un despropòsit que s'hauria pogut evitat si s'hagués treballat abans no s'hagués acabat les obres de reurbanització del carrer, tal com van demanar diverses vegades els republicans.
Mots clau
: Mobilitat