Torelló

S'aprova una moció d'ERC-JpT contra la decisió del Tribunal Suprem sobre l'impost d'hipoteques

El grup municipal d'ERC-JpT va presentar en el Ple de Torelló de novembre una moció de rebuig a la resolució del Tribunal Suprem de deixar sense efecte la Sentència que situava els bancs com a subjecte passiu de l’impost de les hipoteques.
Per Jordi Casals, portaveu d'ERC-JpT, aquest biaix a favor de la banca per part del Tribunal Suprem és "l'altra cara de la moneda del Règim del 78 que també reprimeix l'independentisme català. El Règim del 78 és la unitat nacional d'Espanya per sobre de tots els drets civils i polítics i el Règim del 78 també és el capitalisme del BOE, el capitalisme dels amics i el capitalisme dels bancs rescatats a canvi de res".
Casals també va voler posar en evidència "les accions de cara la galeria" del president espanyol Pedro Sánchez, que va anunciar un canvi legislatiu perquè a partir d'ara els bancs hagin d'assumir l'impost de les hipoteques, però obviant la retroactivitat de la primera sentència del Tribunal Suprema, que rescavalava una injustícia que patia la ciutadania. "Pedro Sánchez acaba legislant a favor de la banca, com la resolució final del Tribunal Suprem", va reblar el portaveu republicà.

Moció D'ERC-JpT-AM - per mostrar el desacord en la resolució del Tribunal Suprem en la sentència sobre l'impost de les hipoteques