Torelló

«Desperta Torelló!», la nova campanya d’ERC-JpT

ERC-Junts per Torelló (ERC-JpT) ha iniciat la campanya "Desperta Torelló!", amb l'objectiu de fomentar la implicació de la ciutadania de Torelló en la política local i en la participació en la votació en les eleccions municipals del proper 26 de maig.
En les dues darreres eleccions municipals, l'abstenció es va acostar al 50% dels electors (més del 45% al 2015 i gairebé el 47% al 2011).
Per Marçal Ortuño, candidat d'ERC-JpT a les properes eleccions municipals, "la nostra manera de veure la política local és treballar implicant a la gent, escoltant-la i que participin. I el primer pas és que es facin seves aquestes eleccions" i afegeix que "no pot ser que gairebé la meitat de la ciutadania es quedi a casa el dia de votar els seus representants en la institució més propera, l'ajuntament".

Aquesta campanya, doncs, no tracta de demanar el vot per ERC-JpT sinó de posar en valor la implicació amb la política local, "el nostre objectiu és fer un canvi a l'ajuntament, però els que estem treballant en el projecte d'ERC-JpT compartim la idea que aquest canvi s'ha de fer amb una major participació en les votacions i una major implicació per abans de les eleccions i per després", afirma Ortuño, que conclou "no demanem el vot per ERC-JpT, això ja arribarà, amb la campanya Desperta Torelló! diem a la ciutadania: si creus que el poble i l'ajuntament han de millorar, implica't i el 26 de maig no et quedis a casa i si vols implicar-te i donar-nos un cop de mà, aporta'ns idees".
És en aquest sentit que la coalició republicana d'ERC i Junts per Torelló recollirà propostes ciutadanes en el marc de la campanya que s'inclouran en un annex el programa electoral, que es dirà Annex Programàtic Ciutadà.
Les propostes es recolliran a través del correu del candidat marcalortunojpt@gmail.com i per missatge escrit o de veu a un número de telèfon mòbil d'ERC-JpT, el 621 21 30 09.