Torelló

Marçal Ortuño "Hem de recuperar un ajuntament útil per tots els barris"

Marçal a la Plaça de la Sardana
L'equip d'ERC-Junts per Torelló (ERC-JpT) va ser present aquest dissabte a la Plaça de la Sardana, amb una paradeta informativa i un vermut popular, per parlar amb els veïns sobre el barri i el projecte pel poble pels propers anys.
Marçal Ortuño, candidat d'ERC-JpT, va dir que "cal recuperar l'ajuntament pels barris, que l'ajuntament pensi amb tot el poble i que sigui d'utilitat també per la gent que viu als barris".
El candidat republicà va dir ser conscient que hi ha hagut deixades respecte els barris i en el barri de Montserrat, quan s'ha actuat s'ha fet d'esquenes als veïns, com quan es va eliminar la parada del bus del barri o quan es van començar a tallar els arbres del camp del Montserratí quan els veïns havien manifestat que no volien que es toquessin els arbres.
"Nosaltres som sensibles als interessos dels barris, per això volem tornar a donar veu als veïns recuperant les Assemblees de Barri, que va impulsar en els seu moment ERC-JpT", va dir Marçal Ortuño, que va afegir que "i també farem un pla de xoc de millora dels carrers i dels parcs infantils, que és del què més heu demanat".
Per la seva banda, l'actual portaveu d'ERC-JpT, Jordi Casals, va dir que "la mobilització veïnal ha aturat o ha fet rectificar moltes vegades les intencions de l'actual govern local liderat per JxCat, i en aquestes mobilitzacions heu tingut sempre al costat a ERC-JpT". "Ara és l'hora de canviar l'ajuntament i que no calgui mobilitzar-se per aturar les seves intencions, sinó poder treballar conjuntament veïns i ajuntament", va reblar el regidor.