Torelló

El govern d'ERC-JpT impulsa un Pla de Xoc per un Torelló net i endreçat

En el Ple de Torelló del mes de juliol, l'equip de govern d'ERC-Jp va aprovar un Pla de Xoc per valor de més d'1M€, per, tal com afirma l'alcalde Marçal Ortuño, "començar a fer efectiu l'objectiu d'un Torelló net i endreçat", un dels pilars programàtics dels republicans en les darreres eleccions.
Aquest Pla de Xoc comporta unes partides pressupostàries de 620.000€ per la reposició del ferm i les voreres de carrers i places, 154.000€ per l'adequació de parcs i jardins municipals i la reposició de mobiliari urbà, 65.400€ per la compra de 200 tanques, una tarima, sis escales i 250 cadires per entitats, 24.000€ per la compra d'un camió per la brigada, una furgoneta per l'electricista, maquinària i utillatge d'obres, i, finalment, 100.000€ en l'àmbit de cultura, per la instal.lació de nova maquinària de climatització pel Teatre Cirviànum, "una inversió necessària per l'estat de l'actual sistema de climatització del teatre", tal com recorda el regidor de Cultura, Xevi Lozano.
Aquest Pla de xoc s'executarà durant els propers dotze mesos i també inclourà una millora de la recollida de deixalles a tot el municipi.
Aquestes partides superiors al milió d'euros s'ha fet a partir d'una modificació de pressupost, davant la previsió de partides que no es podràn executar en aquest exercici. Aquesta modificació de pressupost que fa possible el Pla de xoc, es va aprovar amb el suport de la CUP, als quals va tenir l'agraïment del regidor de Serveis Territorials, Adrià Jaumira, que va ser qui va explicar el Pla de xoc, i amb l'oposició de Junts per Catalunya i el PSC.