Torelló

Campanyes

Esmenes al Pressupost 2017

En el Ple de desembre de Torelló, es va aprovar el pressupost pel 2017. El grup municipal d'ERC-JpT ha aconseguit que s'incorporessin 9 propostes d'un total de 12 presentades. Les propostes acceptades són: 1. Camp de Futbol del Barri de Montserrat  Pressupostar partides plurianuals per tal de poder donar resposta a les propostes que els veïns prioritzin en una consulta popular. Aquesta consulta s’ha de basar en les propostes que van sortir en les assemblees de barri que es van fer en el passat mandat: FASE A.

Setmana de la República

Inauguració de l'exposició "La lluita per l'oportunitat de viure", de l'Institut Català de les Dones. En aquesta exposició s'explica el rol de les dones des de la República fins a la fi de la dictadura de Franco, passant per la Guerra Civil. La filòloga torellonenca Rosa Sayós, presentada per la secretària de la dona d'ERC Torelló, Xènia Pascual, va fer una conferència on va mostrar els avenços per la igualtat en el període republicà que va quedar tallat de sec per la dictadura nacionalcatòlica de Franco.

Campanya de Junts pel Sí

Candidatura àmplia independentista, formada per ERC, CDC, MES, DC, RCat i SI.  A Torelló, el comitè local el formen membres d'ERC, CDC, JERC, JNC i ciutadans implicats amb el procés independentista. Àlbum de fotos a Facebook Vídeo del discurs de Jordi Casals en l'acte de final de campanya de Junts pel Sí a Torelló

Ara, República Catalana

Concentració a Torelló a favor de la República Catalana, en motiu de l'abdicació del rei Joan Carles I Galeria d'Imatges d'Adrià Rifà per Osona.com Manifest de Torelló llegit per Jordi Casals d'ERC Torelló, Cesc Manrique de la CUP i Roser Mas d'ICV-EUiA El 1975, Juan Carlos de Borbon succeïa al finat dictador espanyol Francisco Franco després de 39 anys des del cop d’Estat, que van perpetrà els militars contra la República, i la guerra civil i dictadura següents.