Torelló

Tot està per fer, però res serà possible sense el nostre esforç

Jordi Casals i Prat
Jordi Casals, Torelló

El curs polític que iniciem aquest setembre serà clau en la història de la nostra nació, tenim la possibilitat de decidir si Catalunya ha de ser un Estat independent, o no. Políticament, seran els mesos més intensos que haguem viscut mai, ens situarem cara a cara amb la possibilitat d’aconseguir col·lectivament la nostra llibertat nacional.
Nosaltres, els d'ERC, sempre hi hem estat, a vegades ben sols, ara, per sort, molt més acompanyats, però som més necessaris que mai, pel nostre patriotisme sincer, per la nostra experiència i el nostre capital polític. Des de la generositat i el patriotisme sumem i sumarem esforços per arribar a la nostra fita.
Companyes i companys, si tot està per fer i tot és possible, res serà possible de fer sense l’esforç, la paciència i el saber estar de tots nosaltres. I el primer pas és fer que la V de l’11 de setembre sigui un clam que esvaeixi dubtes als temorosos.