Torelló

Torelló, presents per l'escola catalana

Lluís Sabatés

El dissabte 14 de juny la comunitat educativa de Torelló va estar present a la Manifestació festiva organitzada per Somescola.cat (Omnium) en suport a l'escola catalana. Els vaig acompanyar com a regidor d'Educació, i també hi van ser presents companys d'ERC i de Junts per Torelló.
Des de la regidoria i com a acord de la permanent del Consell Escolar Municipal vam coordinar el viatge en bus a Barcelona amb una assistència de 70 persones. Un cop arribats a la capital de Catalunya ens vam trobar amb més conciutadans que ens esperaven al punt de trobada i junts vam fer camí cap a la Plaça Tetuan punt d'inici de la Manifestació.
Torelló estava molt ben representat en aquesta concentració des dels equips directius, mestres, mares i pares, alumnes, tècnics i polítics tots a una en suport al sistema inclusiu d'escola que des de fa tants anys es porta a terme a totes les escoles de Catalunya amb un gran èxit pedagògic que ha permès a més un grau molt elevat de cohesió social i de convivència i que la llengua vehicular sigui el català, la llengua pròpia de Catalunya i en contra els atacs indiscriminats per part del govern espanyol encapçalats per el MInistre Wert. Tots junts ho aconseguirem! Escola catalana ara i sempre!