Torrelles de Foix

Totes les notícies

Diada 2018

Entre els actes de l'11 de setembre de 2018 hi ha, com cada any, el canvi de la bandera catalana i la independentista als 4 Termes. Un grup de persones pugen caminant des de el poble de Torrelles de Foix, altres venen amb bicicletes o cotxes de diferents indrets del municipi i al peu del cim ens trobem per pujar fins al pal on es troben encara onejant les banderes de l'any passat, allà, una mica de tertúlia mentre admirem les magnífiques vistes que podem contemplar i després les canviem per unes altres, cantem els Segadors i tornem a baixar al punt de trobada per esmorzar sota l'ombra dels pins. Després tornada, que encara tenim pendent l'acte al cementiri municipal per homenatjar als republicans caiguts i al migdia els representants d'ERC de Torrelles de Foix també participen en l'acte al Castell. A la tarda cap a la Diagonal de Barcelona a la manifestació. Com podeu veure, un dia intens!

Dinar solidari pels presos i preses polítiques

Representants d'ERC de Torrelles de Foix junt amb unes 200 persones més, van assitir al dinar solidari organitzat per l'ANC en favor de les preses i presos polítics.  Durant tot el matí i fins a mitja tarda es van dur a terme diferents actes, caminada, teatre, música, dinar... per recaptar fons per la caixa de la solidaritat.  Desde aquí volem felicitar a l'organització i també a tothom qui va col·laborar, empreses, associacions i personal particular per haver-ho fet possible. Va ser una jornada molt agradable!

Llibertat preses i presos! Exiliats i exiliades!

El grup d'Esquerra de Torrelles es va unir a la resta d'habitants del poble i a tots els pobles i ciutats de Catalunya per reclamar la llibertat dels presos i preses i les exiliades i exiliats. Devant de l'Ajuntament vem cantar El Cant del Poble, El Cant dels Ocells i Els Segadors. Volem que tornin a casa! Ens sumem a les paraules de Junqueras que cita Rovira  a la seva carta: “Transformeu la indignació en coratge i perseverança. Penseu sempre en els altres. En el que hem de refer. Persistiu, perquè jo persistiré"

8M 2018

El cap de llista d'ERC junt amb tota la gent que es va aplegar a la plaça, vam assistir a l'acte a l'Ajuntament de Torrelles de Foix, vem escoltar la lectura dels dos manifestos, l'oficial llegit per l'Angela,  la presidenta de l'Associació de Dones i el fet per la Yaiza, una veina del municipi,  en suport al Dia Internacional de les Dones.

Campanya pel Sí a Vilafranca

Junt amb molts simpatitzants i militants d'ERC, la secció de Torrelles de Foix també va assitir a l'acte a la Plaça del Penedès de Vilafranca el passat dissabte 23 de setembre i van intervenir la Mònica Hill, l'Oriol Junqueres, la Meritxell Serret, el Raül Romeva i l'Anna Simó. Van poder gaudir d'un gran acte organitzat per Esquerra de Vilafranca del Penedès amb grans ponents i un gran ambient!

Campanya conjunta

Concentració el 21 de setembre a les 19:00 h a la Plaça de la Vila, hi serà tothom, particulars, associacions, entitats, partits polítics, conjuntament hem de seguir aquest camí, junts ho farem possible!

No esteu soles! No esteu sols!

El 16 de setembre vam anar a la Plaça de Sant Jaume de Barcelona per donar suport als  més de 700 alcaldes i alcaldesses de Catalunya que han cedit locals per poder celebrar el referèndum i estant investigats, entre tota l'assistència també hi van ser els representants del Penedès

Diada

L'11 de setembre un grup de persones vem pujar, uns a peu, els altres amb cotxe, fins als 4 Termes per substituir les banderes, com cada any, el grup d'ERC va portar la independentista.

Fem-ho

Representants d'Esquerra de Torrelles de Foix es van desplaçar ahir a Barcelona per assistir a l'acte d'inici de la campanya pel referèndum. Una tarda on vem escoltar representants d'Esquerra i de la JERC, la Marta Rovira, l'Oriol Junqueras, el Gabriel Rufián, la Dolors Bassa i la resta van fer les seves intervencions amb un objectiu clar: Votar en referèndum, van fer una crida a tots els demòcrates a exercir el dret a vot com a sol·lució d'un problema polític i per aconseguir un país per la gent, en favor de la llibertat, la solidaritat, l'igualtat d'oportunitats i tants i tants valors d'esquerres dins d'ua república  catalana.