Torrelles de Foix

Diada 2018

Entre els actes de l'11 de setembre de 2018 hi ha, com cada any, el canvi de la bandera catalana i la independentista als 4 Termes. Un grup de persones pugen caminant des de el poble de Torrelles de Foix, altres venen amb bicicletes o cotxes de diferents indrets del municipi i al peu del cim ens trobem per pujar fins al pal on es troben encara onejant les banderes de l'any passat, allà, una mica de tertúlia mentre admirem les magnífiques vistes que podem contemplar i després les canviem per unes altres, cantem els Segadors i tornem a baixar al punt de trobada per esmorzar sota l'ombra dels pins. Després tornada, que encara tenim pendent l'acte al cementiri municipal per homenatjar als republicans caiguts i al migdia els representants d'ERC de Torrelles de Foix també participen en l'acte al Castell. A la tarda cap a la Diagonal de Barcelona a la manifestació. Com podeu veure, un dia intens!