Torrelles de Llobregat

Comença la legislatura, ara va de debò.

ERC, Torrelles, Olza, Alves, del Pozo, Rafí
El Grup Municipal d'Esquerra a Torrelles
Arriba setembre i comença, ara de debò, la nova legislatura amb el govern de CAT al front i amb algun canvi de regidor pel mig. No han calgut els 100 dies que s’atorguen als governs nous per adaptar-se al consistori, són la continuïtat, sense canvis, dels governs de PiP i CAT dels darrers vuit anys; així ho manifestaven a l’inici de juliol, quan van publicar a Instagram que eren “el relleu amb naturalitat. La gran família.” (sic). Nosaltres també engeguem el curs amb força i ànim, ens posem a treballar al servei de la ciutadania, de tota la ciutadania, al servei de tots els barris i no només d’uns quants.

Tot i que sempre podeu fer-nos arribar la vostra opinió i dir-nos el que considereu, cadascun dels regidors atendrem aspectes concrets de la governança municipal i els defensarem als plens quan calgui. Recollirem les peticions i les queixes que ens arribin i ajudarem a millorar la convivència i la confiança. Som Torrelles en positiu. La nostra oposició no serà dir que no a tot el que presenti el nou govern, ajudarem en allò que sigui útil i d’interès general, proposarem idees i accions i volem mantenir una continuada línia de diàleg amb el govern actual.

Aquestes setmanes ja ens han arribat algunes queixes reiterades per alguns problemes que semblen enquistats: l’abandonament de la neteja d’alguns barris, la presència dels senglars que malmeten la brossa i la degradació continuada del parc de Can Sostres. Les traspassarem a l’equip de CAT, perquè facin canviar aquestes dinàmiques i millorem el nostre poble entre tots.

Ens alegrem i és una bona notícia que se’ns hagin proporcionat eines per accedir a les dades i documents municipals, també disposem de correus electrònics de grup i individuals dels regidors. Per si ens voleu fer arribar algun comentari, aquí els teniu:

Grup Municipal:               esquerra@torrelles.cat

Regidors:                        josepmanuel.rafi@torrelles.cat           ainoa.olza@torrelles.cat
                                                 ferran.alves@torrelles.cat                   joaquim.delpozo@torrelles.cat

També disposarem d’una sala de treball per als Grups Municipals on podrem mantenir reunions i fer feina de valent, quan això sigui efectiu publicarem dies i hores que ens podreu trobar allí. Proposarem al govern que faciliti allò que és comú en molts municipis: una petita partida pressupostària per poder dur a terme les accions necessàries de comunicació de cada un dels quatre Grups Municipals. Els votants tenen dret a saber el posicionament i les propostes que fem cada grup, més enllà de les xarxes –no tothom les fa servir– i de l’escàs espai que se’ns brinda a la revista municipal, del tot insuficient.

Treballem per un millor Torrelles i volem fer-ho en positiu.