Torrelles de Llobregat

Comença una nova etapa per a la Secció Local d' ERC Torrelles de Llobregat sense grup a l'Ajuntament

Els regidors de la candidatura ERC Torrelles queden com no adscrits a partir del 17 novembre 2016
Benvolguts companys, benvolgudes companyes,

Des de l’Executiva de la Secció Local d’Esquerra Republicana de Torrelles de Llobregat, posem en coneixement dels militants, simpatitzants, amics de la formació així com a tots els ciutadans torrellencs en general que, tal i com vam informar-vos anteriorment a la nota de premsa publicada el passat 27 de Juliol del present any, i degut a una irreparable pèrdua de confiança, es sol·licità la desvinculació dels regidors Carles Beltrán Cuevas, i Maria del Carmen Jara Muñoz de la coalició d’ERC-AM, i sense haver-hi més membres del grup municipal, la representació de la mateixa ha quedat deserta.

No obstant, i al marge d’aquesta circumstancia vigent a partir de la data del present comunicat que coincideix amb la sessió del Ple de l’Ajuntament d’aquest poble, Esquerra Republicana de Torrelles es ratifica amb els compromisos adquirits amb la societat torrellenca d’obrir la Secció Local a totes les persones que desitgin compartir el projecte local i nacional, promovent espais de trobada còmodes per a les diverses sensibilitats i interessos que tota societat moderna com ho és la de Torrelles de Llobregat. Per referendar aquesta responsabilitat, posem a la vostra disposició els diversos canals de comunicació i informació descrits a continuació i a través dels quals, estem sempre a les vostres apreciables ordres.

https://twitter.com/Torrelles_ERC (@Torrelles_ERC)
Correu electrònic: torrellesdellobregat@esquerra.cat

Agraïm, així mateix les mostres de suport i confiança mostrades i expressades de forma personal i en els medis anteriorment citats al projecte que hem començat amb entusiasme i desig ferm de contribuir al desenvolupament del nostre estimat poble.

Ben cordialment,

Boi Roig Roig