Torrelles de Llobregat

Josep-Manuel Rafí, escollit cap de llista ERC Torrelles de Llobregat per a les eleccions municipals del 2019. #Torrellesenpositiu

El passat 22 de març, la Secció Local d’ERC Torrelles va reunir en assemblea els seus militants i simpatitzants per escollir el cap de llista per a les properes eleccions municipals de 2019. El projecte TORRELLES EN POSITIU, presentat per en Josep-Manuel Rafí, va ser votat per unanimitat, convertint-se, així, en la persona que encapçalarà la llista republicana. Na Glòria Matas, alcaldessa durant el període 2005-2011, va posar en valor el treball de consens fet per tots els membres de la Secció Local, així com la necessitat de liderar el nou projecte des de la transversalitat i la il·lusió compartida. L’elecció del candidat era la més lògica i esperada dintre del grup, atenent a la formalització d’un lideratge que ja s’ha anat fent visible al llarg dels darrers mesos, tan a nivell intern com en la representació pública d’ERC al municipi i en la comarca.

En Josep-Manuel Rafí és torrellenc per voluntat des de 1998, doncs la seva família va triar el nostre municipi per arrelar-se i veure créixer els seus fills. Editor de professió, durant molts anys ha estat directiu d’una indústria cultural educativa catalana, ha estat membre de l’executiva de l’Associació d’Editors en Llengua Catalana, responsable de l’àrea del Llibre a l’executiva de la Sectorial de Cultura d’ERC, Jutge de Pau de Torrelles i, més recentment, membre fundador i actual president de l’Associació d’Estudis Torrellencs, entre d’altres activitats i associacions en les quals participa. Col·laborador d’ERC des del 2003, va esdevenir militant de ple dret el 2013.

Amb la tria del candidat s'enceta un dels treballs més engrescadors i bonics per a l’equip: el de consolidar un projecte de poble que sigui inclusiu, participatiu i transformador. Una proposta de canvi responsable del model de governança actual,  que es basi en la integració de tots els que aspiren a una societat més democràtica, equitativa i més justa socialment i nacional.

Carles Roig Cabello
Secretari Municipal d'Organització