Torrelles de Llobregat

El millor poble que podem ser.

JOSEP-MANUEL RAFÍ | Candidat a l'alcaldia

Torrelles és un lloc magnífic per viure; estem a prop d’una de les ciutats més importants del món i vivim, a tocar d’ella, en un poble tranquil que té un entorn natural privilegiat i una societat activa que ha sabut preservar la seva identitat. Torrelles ha avançat aquests anys per un camí sense gaires emocions, més aviat gris, i ara hem arribat al final d’aquest camí. Estem davant d’un canvi de cicle polític, és evident. Al maig ens tocarà triar entre seguir el camí que ja coneixem o avançar pel nou camí que ERC us vol proposar.

El primer camí ja sabeu com és, l’altre camí és decidir què volem i com volem ser d’aquí uns anys: definir entre tots un model de poble que garanteixi els serveis i equipaments que necessitem i que encara no tenim. Per això ens presentem a les eleccions, no per ser els millors funcionaris de l’ajuntament, sinó per fer política de mirada llarga i acompanyar Torrelles a un nou i millor horitzó.

I també, en aquest horitzó, fem que tothom pugui sentir-se torrellenc sense importar d’on és i d’on ve. Construïm un futur que ofereixi les mateixes possibilitats a tots els ciutadans, visquem al barri que visquem.

Si volem avançar i posar-nos al dia del que ha de ser una societat del segle XXI no hem de pensar en el poble que som, sinó en el millor poble que podem ser. Trobem les estratègies i els recursos per aconseguir-ho: pensem-ho junts, decidim-ho junts i, sobretot, actuem junts per construir un èxit col·lectiu.

#Torrellesenpositiu