Torrelles de Llobregat

Qui som

LA SECCIÓ LOCAL D’ERC
#Torrellesenpositiu

Benvingudes i benvinguts a l’espai web d’ERC Torrelles de Llobregat.

Aquí podreu trobar tota la informació referent al nostre grup i contactar-hi quan ho considereu. La nostra voluntat és la d’unir l’espai polític republicà en allò que té a veure amb les reivindicacions nacionals catalanes i, especialment, en treballar per a la millora de la qualitat dels serveis i per a la preservació de l'entorn natural del nostre municipi.

Construïm un projecte de convivència que projecti la dinàmica societat torrellenca allí on vulgui arribar, preservant el nostre entorn natural i sense perdre mai l’essència especial del nostre poble. Som un equip de persones responsables i amb voluntat de treball, capaços de fer front als reptes propis dels nostres temps, sense deixar de pensar en com hem de preparar-nos pel demà, que sempre arriba. Ens preparem, doncs, per representar els nostres votants en el futur consistori, amb totes les garanties d’un projecte transversal, participatiu, amb mirada de gènere i que es pensa en positiu des de l’inici.

Si us ve de gust, us esperem perquè digueu la vostra en com penseu aquest Torrelles.

torrellesdellobregat@esquerra.cat

Imatge