Torroella de Montgrí

Qui som

Benvinguts al web de la Secció Local d’Esquerra de Torroella de Montgrí-l'Estartit

Aquí hi trobareu informació sobre l'activitat i el posicionament d'ERC en relació a la vida política del municipi de Torroella de Montgrí-l'Estartit. A través d'aquesta pàgina volem arribar directament a la gent del nostre municipi per què tingui informació de primera mà. I també volem que sigui un canal a través del qual els torroellencs, les torroellenques, els estartidencs i les estartidenques ens facin arribar les seves inquietuds, dubtes, propostes o suggeriments.

Us convidem, doncs, a formar part i a participar del nostre projecte catalanista d’esquerres. Creiem que la participació dels vilatans és fonamental per assolir tots els objectius del nostre poble. Estarem atents a l’entrada de noves propostes que garanteixin un bon futur i convivència per a la vila.

Des d’aquesta plana també us podeu informar de tot allò relacionat en l’àmbit de política nacional. Podreu disposar de notíces actualitzades en tot moment de les actuacions d’Esquerra Republicana de Catalunya a nivell nacional.

No dubteu, doncs, a posar-vos en contacte amb nosaltres per a qualsevol qüestió o dubte que tingueu, o per si voleu entrar a formar part del nostre projecte. Gràcies a la feina conjunta serem capaços d’aconseguir un país socialment just, integrador i independent.

Visca Catalunya Lliure !!

Imatge