Tortosa

ERC-Tortosa Sí organitza taules de debat entre diferents col.lectius de la ciutadania tortosina

ERC-Tortosa Sí organitza taules de debat per copsar les reflexions i propostes de la ciutadania

La coalició municipal ERC-Tortosa Sí organitza diverses taules temàtiques per copsar les reflexions i propostes de la ciutadania. Segons l’alcaldable, Xavier Faura, ‘és molt important que, en un ambient distès, proper i sense presses, puguem conèixer i escoltar les preocupacions dels ciutadans, ja sigui a títol individual o com a membres d’algun col·lectiu o entitat actius al nostre municipi’.
Aquest dimarts ja s’ha celebrat la primera taula per parlar sobre mobilitat, reordenació del trànsit, el transport públic i les barreres arquitectòniques. Les properes setmanes s’organitzaran més taules per afrontar, entre altres qüestions, temàtiques d’interès com són els drets civils, la igualtat i la convivència, la projecció cultural, el comerç i el desenvolupament econòmic de la ciutat de Tortosa.

‘Aquestes reunions, a més de les trobades que estem fent amb entitats i col·lectius de Tortosa i EMD, són molt positives i de molta utilitat per configurar un projecte de ciutat inclusiu i ampli’, ha manifestat Xavier Faura, abans de convidar tothom que vulgui participar-hi a posar-se en contacte amb ERC-Tortosa Sí mitjançant l’adreça electrònica info@tortosasi.cat.