Tremp

La seu d’ERC Alt Pirineu i Aran de la localitat de Tremp ha estat embrutada per enèsima vegada

El local amb número 21 del carrer Soldevila de la ciutat de Tremp, és des de fa anys una de les dues seus d’Esquerra Republicana de Catalunya a l’Alt Pirineu i Aran.

Aquest espai serveix com a punt d’informació per als càrrecs electes, militants i simpatitzants del partit al territori i també està obert al públic i a tots els veïns. En aquest espai, sovint s’hi pot trobar pels matins a un dels tècnics del partit al territori treballant i rebent a tota aquella persona que vulgui informar-se o preguntar al partit.

La seu està ubicada en un carrer cèntric de la ciutat, just davant del Consell Comarcal, amb l’interès de ser accessible i visible per als seus veïns, una decisió presa per un equip de persones de tot el Pallars Jussà, amb una visió clara de formar part de la realitat del dia a dia de la capital de la comarca. Anteriorment la seu era a uns metres més avall a la mateixa Rambla Doctor Pearson.

Durant aquests anys aquesta ubicació tan cèntrica no ha evitat que en certs moments el local hagi patit desperfectes per part d’alguns veïns, a vegades els quals només son a la vila per un marge de temps breu, ja que son persones que estan de pas.

L’espai ha rebut des d’adhesius amb banderes i missatges, fins a arribar al punt desagradable de trobar-se amb escopinades als vidres d’aquest. En l’interior d’aquests vidres normalment s’hi pot veure les cares de polítics empresonats o inclús a polítics del territori, com la mateixa actual alcaldessa de Tremp, M. Pilar Cases.

Però aquest divendres s’ha arribat a un punt fora de qualsevol ètica cívica i d’exemple de bon comportament. Aquest matí s’ha pogut veure a l’altura d’un cartell amb la cara de l’actual President del partit Oriol Junqueras, la defecació d’un animal encastada en aquest mateix vidre.

És evident que aquesta persona no ha entès del tot com ha de gestionar els residus del seu gos o animal domèstic. Tot i això el partit agreix que hagi tingut la bondat de no deixar els residus de l’animal al terra dels carrers.

El tècnic del partit ja ha netejat el desperfecte i el vidre està brillant i net com el primer dia. Així doncs l’espai seguirà obert al públic en els seus horaris habituals, amb la mateixa imatge que ha tingut fins al dia d’avui.

ERC Tremp conjuntament amb ERC Pallars Jussà aprofiten aquest missatge per desitjar a tots els veïns de Tremp una molt bona Festa Major i demanen que es gaudeixi dels dies de celebració amb alegria, serenitat i responsabilitat.