Ullastrell

Totes les notícies

ERC-Ullastrell fa entrega del premi Tu Fas Ullastrell 2020 de forma telemàtica

Divendres al vespre la secció local d'ERC-Ullastrell celebrava la ja tradicional entrega dels premis Tu Fas Ullastrell. Enguany era la 13ena edició i a causa de la crisi del COVID-19 l'entrega es va fer telemàticament. El grup d'amics del teatre d'Ullastrell amb el seu projecte de teatre musical -BRUNA- va ser l'entitat guanyadora en aquesta edició.  A més de premiar el musical BRUNA, tambè s'han destinat els diners de la fitxa tècnica, del càtering i d'altres despeses de l'entrega de premis en directe al BANC D'ALIMENTS d'Ullastrell que el gestiona Càritas Ullastrell. En total seran 600 € (300€ pel projecte del GATU i 300€ més pel Banc d'Aliments) que són finançats per les aportacions i quotes de militants i simpatitzants d'ERC-Ullastrell. En aquesta edició s'ha decidit premiar a l'entitat GATU ( Grup d'Amics del Teatre d'Ullastrell) pel seu projecte BRUNA. Un musical de creació pròpia que sorgeix de la inquietud dels autors - La Mar Puig i en Mateu Peramiquel- de fer un homenatge als seus avis i àvies. La Bruna, interpretada per Mariona Lleonart, s’encurioseix per la vida de la seva àvia i acaba descobrint una història que la seva família desconeixia. L’espectacle amb gran èxit a tota la comarca i més enllà és protagonitzat per la companyia de teatre infantil i juvenil del GATU, els Gatets. Està ambientat als anys 90 i alhora als anys 30, on es viatja per conèixer la realitat d’aquella època. És una història que tracta temes com els tabús familiars, els jocs, la nostàlgia, la vida i l’amistat sempre des de la visió dels infants. Des d'Esquerra-Ullastrell estem amb la cultura i la solidaritat. Cuideu-vos, Cuidem-nos!

AMB TU HO FEM POSSIBLE!

Ullastrell és i ha de ser un poble per gaudir-lo. Gaudir-lo en tots els sentits i en tots els moments, des de les festes assenyalades fins al dia a dia quotidià de tots i totes. Ullastrell a més ha de poder fer gaudir no només als seus habitants sinó a tots aquells visitants que ens volen conèixer. Gaudir Ullastrell es tradueix en un poble accessible per a tothom, que mostri totes les seves virtuts, tossudament orgullós de ser qui som i d’on venim, orgullosos del nostre entorn i del nostre patrimoni. Orgullosos de les nostres festes i tradicions. Volem un Ullastrell amb una mirada molt clara de cap a on volem anar: amb les persones com a protagonistes. Tenim l’oportunitat de crear un poble envejable, pensat per als infants, per a la gent gran, per a les entitats. Ens ajudes a crear-lo? Llista candidatura municipal  1- Jaume Puig (Putxu)  2- Mercè Rodó  3- Bea Almolda  4- Carles Call  5- Dolors Sucarrats  6- Anna Bigordà  7- Josep Andreu Revestido  8- Marc Morral  9- Giol Macià 10- Neus Salarich 11- Joan Ballbè Suplents 12-Mariona Morral 13-Ricardo Jimenez 14-Àngels Viladoms 15-José Manuel Mulero 16-Núria Hernández 17-Oriol Carreras 18-Elisabet Casanovas 19-Roser Carreras 20-Pol Ricart 21-Meritxell Amat També ens donen suport: Pere Palet Xavier Aloy Lídia Ridao Xavi Navinés Joan Mesa Francesc Duran Lourdes Sirisi Marc Ferrer Pol Castells Pol Rodríguez Frans Gallego Anna Fernandez Manel Rebollal

TU FAS ULLASTRELL 2019

Un any més, la Secció Local d’Esquerra-Ullastrell vol agrair la tasca que es fa des de les entitats, associacions, col·lectius locals i enguany celebrarem la dotzena edició dels premis “TU FAS ULLASTRELL”.   Com ja haureu pogut anar comprovant al llarg d’aquests anys, aquesta celebració neix de la voluntat del nostre grup, de reconèixer la tasca que moltes persones i entitats municipals fan, de forma voluntària, anònima i altruista, pel poble. Aquest fenomen enriqueix Ullastrell i el situa com un poble viu i dinàmic, amb un teixit humà, social i cultural que creix i que és reconegut per molts altres pobles i ciutats de l’entorn.   De fet, Ullastrell segueix dinàmic i ple d’activitats gràcies en bona part a la vostra implicació. Cal celebrar-ho perquè és així com s’ha de treballar pel poble: sumant els esforços de totes i tots els que en formem part!   Enguany la secció local d’ERC Ullastrell ha decidit que el premi Tu Fas Ullastrell 2019 sigui pel grup de Dones d’Ullastrell, les quals van iniciar el projecte amb el lema: “Plantem la Figuera”. L’associació, de nova creació al poble i que des del 8 de març d’enguany, comença a caminar, obrint un llarg camí cap a l’empoderament  i visibilització de les Dones i treballant per l’equitat de gènere en la història d’Ullastrell.   El paper de la dona en la nostra història ha estat menystingut en una societat patriarcal. Encara a dia d’avui, la pervivència de maltractaments, desigualtats, discriminacions i violències envers les dones segueix estant present, impregnant i afectant aquest conjunt.   Ara més que mai, des de la secció local d’ERC d’Ullastrell creiem que cal empoderar aquesta associació, fent-la visible i donant-li suport des de totes les àrees i sectors del municipi.   No entenem una societat plenament democràtica si no és feminista. Cal fer-ho entre totes. Parlem d’una lluita col·lectiva  per tal de que cada vegada caminem cap a un món més just on convisquin la igualtat,  la sororitat i la llibertat.

TU FAS ULLASTRELL 2016

Un any més, la Secció Local d’Esquerra-Ullastrell vol agrair la tasca que es fa des de les entitats, associacions, col·lectius locals i enguany celebrarem la NOVENA edició dels premis “TU FAS ULLASTRELL”.   Com ja haureu pogut anar comprovant al llarg d’aquests anys, aquesta celebració neix de la voluntat del nostre grup, de reconèixer la tasca que moltes persones i entitats municipals fan, de forma voluntària, anònima i altruista, pel poble. Aquest fenomen enriqueix Ullastrell i el situa com un poble viu i dinàmic, amb un teixit humà, social i cultural que creix i que és reconegut per molts altres pobles i ciutats de l’entorn.   Cal celebrar-ho perquè és així com s’ha de treballar pel poble: sumant els esforços de totes i tots els que en formem part. Conscients de la importància de la tasca de totes i cadascuna de les persones que formeu part de les entitats del nostre poble, volem convidar-vos a participar en aquesta celebració i us demanem que ho feu extensiu als membres de la vostra entitat. Perquè tots fem Ullastrell!   Aquest any s'ha decidit atorgar el premi a l'Equip Docent de l'Escola Serralavella. Més enllà de l'estrictament professional, l’equip de mestres de l’escola treballa amb una mirada crítica a la societat, aportant als infants tot el què es necessita per a poder implicar-se en els canvis que el nostre entorn social necessita amb l’objectiu de fer  un món millor, amb valors i principis des de l’arrel. La celebració serà el proper divendres 27 de maig a les 20:30h. a la plaça de les Escoles. L'acte: Benvinguda a càrrec del Sr. Jaume Puig, President secció local ERC Parlament Sr. Joan Ballbè, Alcalde d’Ullastrell per ERC Parlament Sr. Marc Sanglas, Diputat del Vallès Occidental per ERC Sopar obert a tothom (prèvia inscripció) * Parlament Sra. Anna Simó, Secretària Primera del Parlament de Catalunya Entrega del premi “Tu fas Ullastrell” Actuació d’Improvisació Teatral a càrrec de la companyia “ImproImpro” amb l’espectacle “UllastrErc Improvisa” *Per apuntar-se al sopar cal inscriure’s abans del dimecres 25 de maig  a ullastrell@esquerra.

GRÀCIES, MOLTES GRÀCIES!

Després dels resultats de diumenge només podem dir paraules d'agraïment a tanta i tanta gent que ens vau fer confiança a les urnes. Ullastrell tindrà 7 regidors d'ERC a l'Ajuntament. A la foto, d'esquerra a dreta, la Dolors Sucarrats, l'Elisabet Casanovas, en Francesc Duran, en Joan Mesa, en Joan Ballbè, en Jaume Puig i na Lourdes Sirisi. Som plenament conscients que el vostre vot ens premia la feina feta però alhora ens exigeix més responsabilitat i honradesa a l'hora de treballar d'ara en endavant. Amb total humiltat entomem aquests resultats i ens refermem en la idea de que Ullastrell és de tots i totes i que nosaltres tant sols som una eina, mentre que tots els veins sou imprescindibles per fer un poble millor. Volem agraïr també les felicitacions dels altres grups polítics que conformaran el nou consistori i ens disposem a seure i parlar per enllaçar el màxim de projectes beneficiosos per tots. Ara doncs, cap a construir l'Ullastrell del futur! Seguim! Seguirem! Gràcies

AMB TU FEM FUTUR!

Comença la campanya electoral per aquestes eleccions municipals del dia 24 de maig. El grup d'ERC Ullastrell s'activa novament per explicar en aquests 15 dies la feina feta des de govern i la que ens queda per fer per què Ullastrell comenci el futur! Aquests 4 anys no han estat fàcils... però hem aconseguit donar la volta al marcador de la gestió de l'Ajuntament d'Ullastrell, hem canviat dinàmiques, trencat esquemes, i ens seguim proposant nous reptes per encarar el futur i per això necessitem que ens seguiu fent confiança. Durant aquests 15 dies farem des d'ERC el que hem fet des de govern; explicar-nos del què hem fet i del què volem fer. Et necessitem per què amb tu fem futur!

TU FAS ULLASTRELL 2015

Un any més des d'ERC ULLASTRELL celebrem els premis TU FAS ULLASTRELL!, enguany arribant a la VIIIª Edició seguint amb l'intenció d'animar i reforçar la feina que fan entitats i particulars que treballen per Ullastrell. Aquest any, volem atorgar el guardó a les dues AMPES que tenim a Ullastrell; la de l'Escola Serralavella i a la de la Llar d'Infants El Cucut. Ho celebrarem el pròxim dissabte 25 de maig a a les 20:30h. a la Plaça de les Escoles amb la presència de Dionís Guiteras; Alcalde de Moià i Diputat del Parlament Marc Sanglas; Diputat del Parlament Joan Ballbè; Alcalde d'Ullastrell i candidat a l'alcaldia. L'acte serà conduit per Jaume Puig, president d'ERC Ullastrell i finalitzarà amb l'actuació musical de Connie Lynch. Per reserves pel sopar, cal que envieu un mail a ullastrell@esquerra.org o truqueu al 630.97.43.31 (Preu sopar: 7€) Des d’ERC ULLASTRELL celebrem un any més els premis Tu Fas Ullastrell! Uns premis a l’esforç i empenta a les entitats i col·lectius que treballen per Ullastrell.   Enguany la secció local ha decidit atorgar el guardó i una dotació de 300€ a l’entitat ULLASTRELL SOLIDARI. Per la seva implicació en projectes solidaris dins i fora del municipi. Intervindran els diputats Pere Aragonès i Marc Sanglas, i l'Alcalde d'Ullastrell per ERC, Joan Ballbe L'acte serà conduit pel Jaume Puig, president d'ERC Ullastrell. Finalitzarem la nit amb la música de la cantautora terrassenca Aida SStrings.   Us hi esperem per què tots fem Ullastrell! Reserves pel sopar fins dimecres 4: Tel. 661.64.84.28  -  Mail: ullastrell@esquerra.org Preu sopar: 7€   - See more at: http://locals.esquerra.cat/ullastrell/article/21747/vii-edicio-dels-premis-tu-fas-ullastrell#sthash.jLoSKBK5.dpuf Des d’ERC ULLASTRELL celebrem un any més els premis Tu Fas Ullastrell! Uns premis a l’esforç i empenta a les entitats i col·lectius que treballen per Ullastrell.   Enguany la secció local ha decidit atorgar el guardó i una dotació de 300€ a l’entitat ULLASTRELL SOLIDARI.

PRESENTACIO LLISTA ERC ULLASTRELL - municipals 2015

ERC Ullastrell ha preparat una llista exepcional per encarar la municipals al 2015, i és per això que volem convidar-vos a tothom aquest dijous 27 de novembre al Bar del Casal Cultural on farem la presentació de les 11 persones de la llista junt amb els suplents. Aquesta legislatura que acaba, amb ERC al govern, hem donat un tomb al dinamisme, l'economia, a la gestió,... i ara amb unes bases assentades fem un pas més; ara estructurem el futur! Ullastrell comença el futur. I tenim a les millors persones a la llista, a suplents, com a refoç, com a suport,... i nodrits d'experiència municipal encarem el 2015. Recorda, t'esperem el dijous 27 per presentar-nos i escoltar-vos! Ens hi veiem!

VIIª Edició dels premis TU FAS ULLASTRELL!