Ullastrell

ERC-Ullastrell fa entrega del premi Tu Fas Ullastrell 2020 de forma telemàtica

Divendres al vespre la secció local d'ERC-Ullastrell celebrava la ja tradicional entrega dels premis Tu Fas Ullastrell. Enguany era la 13ena edició i a causa de la crisi del COVID-19 l'entrega es va fer telemàticament.
El grup d'amics del teatre d'Ullastrell amb el seu projecte de teatre musical -BRUNA- va ser l'entitat guanyadora en aquesta edició.
A més de premiar el musical BRUNA, tambè s'han destinat els diners de la fitxa tècnica, del càtering i d'altres despeses de l'entrega de premis en directe al BANC D'ALIMENTS d'Ullastrell que el gestiona Càritas Ullastrell.

En total seran 600 € (300€ pel projecte del GATU i 300€ més pel Banc d'Aliments) que són finançats per les aportacions i quotes de militants i simpatitzants d'ERC-Ullastrell.

En aquesta edició s'ha decidit premiar a l'entitat GATU ( Grup d'Amics del Teatre d'Ullastrell) pel seu projecte BRUNA. Un musical de creació pròpia que sorgeix de la inquietud dels autors - La Mar Puig i en Mateu Peramiquel- de fer un homenatge als seus avis i àvies.

La Bruna, interpretada per Mariona Lleonart, s’encurioseix per la vida de la seva àvia i acaba descobrint una història que la seva família desconeixia.
L’espectacle amb gran èxit a tota la comarca i més enllà és protagonitzat per la companyia de teatre infantil i juvenil del GATU, els Gatets. Està ambientat als anys 90 i alhora als anys 30, on es viatja per conèixer la realitat d’aquella època. És una història que tracta temes com els tabús familiars, els jocs, la nostàlgia, la vida i l’amistat sempre des de la visió dels infants.
Des d'Esquerra-Ullastrell estem amb la cultura i la solidaritat.
Cuideu-vos, Cuidem-nos!