Vallès Occidental

Mòdul bàsic de Feminisme - Connectem-nos!

Connectem-nos, Feminisme
Mòdul bàsic de Feminisme
Dins del projecte Connectem-nos! que Esquerra Republicana de Catalunya ha iniciat, es realitza una sèrie de trobades telemàtiques internes (videoconferències) entre la militància de les seccions locals i membres de l’Executiva Nacional, electes de les cambres parlamentàries i alts càrrecs del Govern de la Generalitat de Catalunya on s’inclouen també formacions internes en les àrees d’interès per a la militància republicana.
El passat divendres 15 de maig es va dur a terme la formació “Mòdul bàsic de Feminisme” de la mà de Meritxell Benedí Altès, Directora General de Serveis Socials, amb una gran presència de persones militants de tots els municipis de la comarca.
La formació, que es presentava com a bàsica, va donar lloc a tractar àmpliament l’evolució feminista i la diversitat que inclou el moviment dins del partit deixant palès que queda molt camí per fer tant internament com a la societat en general. Amb una gran participació de les persones presents que es van emplaçar a seguir treballant perquè la república que farem sigui 100% feminista i a donar difusió dels continguts que es van donar a la formació entre tota la militància de cadascuna de les seccions locals del Vallès Occidental.
La voluntat del projecte Connectem-nos! és potenciar la cohesió republicana, fomentar la transparència, compartir informació i cuidar la nostra gent.