Vallès Occidental

Tornarem a vèncer a Rubí.

L’anhel de llibertat i justícia social és més viu que mai i el passat 22 d’octubre ho vam poder viure a Rubí i compartir-ho amb tot el territori a l’acte organitzat per la secció local d’aquest municipi del Vallès Occidental. Per mitjà d’una videoconferència vam poder presentar el llibre Tornarem a vèncer, de la mà de la Najat Driouech, Diputada al Parlament de Catalunya per Barcelona i la coautora del llibre i Secretària General d’Esquerra Republicana de Catalunya Marta Rovira. Tot conduit pel portaveu del Grup Municipal d’Esquerra A Rubí, Xavier Corbera.

L’acte va tenir un component molt emotiu i ens va permetre compartir unes hores amb la Marta des de l’exili. La Marta ens va desgranar el llibre i el sentit del mateix, deixant clar que es tracta de l’estratègia d’Esquerra per ser més i millors i per trobar la manera de deixar palesa d’una forma incontestable la victòria d’aquest projecte inclusiu i beneficiós per a totes les persones del país.

En paraules del propi Xavier Corbera, “No ens podem quedar parats en el 2017. Fora retrets i endavant!. Aprenem del que es va fer bé i del que no es va fer bé. Siguem conscients de les nostres fortaleses i les nostres debilitats. Siguem Realistes i guanyem el següent embat. TORNAREM A VÈNCER!

Ho farem treballant per fer del país un lloc millor per viure i per a tothom. Al servei de la gent, treballant perquè tothom tingui feina, un habitatge i una vida digne.”