Vallès Occidental

SÍ a construir una nova república

Esquerra Republicana de Catalunya comença la precampanya del referèndum que ens ha de portar a la construcció de la República Catalana. Un país ple d'oportunitats, un futur digne per a totes i tots. Us animem a visitar el web de #NovaRepúblicaSí on s'explica la campanya, els motius pel Sí, i l'agenda d'actes que es faran al territori.

Des del Vallès Occidental, totes les seccions locals d'Esquerra Republicana de la comarca ens bolcarem en la campanya amb paradetes informatives, encartellades, actes sectorials sobre aspectes que preocupen la ciutadania o trobades de petit format (vegeu l'apartat d'agenda per veure els actes previstos). Paral·lelament, col·laborarem amb totes les entitats, partits i agents que treballin per impulsar el referèndum, perquè la transversalitat és una de les grans fortaleses d'aquest procés radicalment democràtic.

Us animem a fer campanya, us animem a mobilitzar tothom, us animem a treballar pel SÍ per construir, junts, la nova república.

Endavant!