Vallès Occidental

Vallesanes i vallesans, voleu que Catalunya sigui un estat independent en forma de República?

Obeint al compromís amb què les forces majoritàries al Parlament es van presentar a les darreres eleccions, avui s'ha anunciat la data i la pregunta del referèndum. L'1 d'octubre la ciutadania de Catalunya està cridada a exercir la democràcia: Voleu que Catalunya sigui un estat independent en forma de República?

"Res ni ningú ens farà canviar el rumb i arribarem fins a les últimes conseqüències per complir amb el mandat de la ciutadania", afirma el senador santcugatenc Bernat Picornell. Des d'ERC Vallès Occidental, totes i tots els militants, simpatitzants i amics, totes i tots els electes, treballem intensament per mobilitzar tota la ciutadania de la comarca a la participació en el referèndum, vulguin la independència o no. Es tracta de democràcia, de posar a les mans de la ciutadania el futur del país. Tal com diu Marc Sanglas, diputat al Parlament, "treballem per fer possible els dret de tota la ciutadania, independentista o no, a decidir quin ha de ser el futur polític del nostre país".

Els i les nostres electes tenen el compromís i la determinació de vetllar perquè a tots els municipis de la comarca es dugui a terme amb tota normalitat aquesta jornada democràtica històrica. Toni Masana, president comarcal i alcalde de Vacarisses: "Comença la campanya de la nostra vida, la més important que farem mai. La campanya que ens ha de portar a la llibertat"

A partir d'avui comencem la campanya pel Sí. Al carrer, a les xarxes socials, en actes de petit format, en xerrades. Us animem a visitar el web de la campanya, i us animem a participar-hi activament. Si ets del Vallès Occidental i tens ganes de col·laborar amb nosaltres, envia un correu-e a vallesoccidental@esquerra.cat i ens posarem en contacte amb tu.

Posem les urnes. Exercim la sobirania. Votem, decidim!