Vallès Occidental

1-O. Comença el compte enrere

A poc més d'un mes perquè la ciutadania decideixi en referèndum el futur polític de Catalunya, els i les militants, simpatitzants i amics d'Esquerra Republicana de Catalunya al Vallès Occidental i arreu estem a punt per a la Campanya del Sí. Conscients que és el moment pel qual hem estat lluitant molts i molts anys, la consecució de la República Catalana, ens posem a treballar amb més força que mai, amb més il·lusió que mai i més convençuts que mai que és la millor oportunitat per construir una nova República justa, lliure, pròspera, neta i democràtica al servei de la ciutadania i el seu benestar.

Portem setmanes, mesos, anys, dècades esperant aquest moment. Millor dit, portem setmanes, mesos, anys i dècades treballant colze amb colze amb persones, entitats i partits de signe divers, des del carrer i des de les institucions, per arribar on som avui. Perquè és una fita col·lectiva, perquè el poble ha empès, des de baix, per donar l'impuls final a aquest acte de sobirania i democràcia.

L'1-O hi haurà referèndum. Serà un referèndum legal, emparat per una llei aprovada al Parlament de Catalunya; efectiu, amb les mateixes garanties democràtiques, rigor i supervisió interna i externa que qualsevol altra procés electoral, i el resultat serà vinculant i tindrà efecte immediat, tant si guanya el Sí com si guanya el No. Per a més informació, us recomanem que visiteu el web de Garanties.cat

Ha arribat l'hora i estem a punt. Farem campanya pel Sí a la República Catalana, pel Sí al treball i a l'habitatge dignes, pel Sí a la igualtat efectiva entre dones i homes, pel Sí als salaris i les pensions dignes, pel Sí a una República transparent i neta, pel Sí a una economia productiva i unes infraestructures connectades al món, pel Sí a un sistema integral de salut i atenció social públic i universal, pel Sí a un projecte educatiu de país que garanteixi el dret a l’educació per a tothom, pel Sí a un model de seguretat i protecció civil modern, dotat i plenament coordinat, pel Sí a una educació gratuïta i de qualitat, pel Sí a un territori cohesionat i sostenible, pel Sí a les polítiques culturals...

Encetem un mes de setembre molt intens amb actes arreu de la comarca. Us animem a visitar l'apartat d'Agenda del nostre web comarcal per veure els actes que ja s'estan programant, tant els propis com els que es facin coordinadament amb altres partits i entitats aplegats en la Campanya del Sí, i que anirem ampliant a mesura que es vagin confirmant. Igualment, tindrem presència permanent als carrers i les places dels pobles i les ciutats, organitzarem petits actes de proximitat per parlar amb tothom qui ho vulgui. Per a qualsevol cosa, ens podeu contactar a través del correu electrònic vallesoccidental@esquerra.cat.

L'1 d'octubre estem cridats a exercir un dret democràtic bàsic. L'1 d'octubre estem cridats a votar. L'1 d'octubre decidim Nova República Sí!