Vallès Occidental

Qui som

Benvinguts i benvingudes al web d'ERC Vallès Occidental,

Gràcies per visitar la nostra pàgina web, Aquí trobareu informació sobre propostes, activitats i notícies d’ERC Vallès Occidental. Però volem anar més enllà, i ens agradaria aprofitar aquest canal i altres, com les xarxes socials, per rebre les vostres idees, suggeriments i inquietuds. Volem que sigui un espai de diàleg amb els qui compartim la voluntat i l’ambició de construir una República Catalana lliure, cohesionada, justa i igualitària.

Els principals òrgans de decisió i debat de què s'ha dotat l'estructura comarcal del partit són l'Executiva Comarcal, integrada per les presidentes i els presidents de les seccions locals, i també la Permanent Comarcal, composta pel president, Toni Masana; Marina Sureda (Organització); Ramon Henares (Finances); Marc Sanglas (Política Municipal); Rafa Homet (Formació); Laura Pujol (Dones); Anna Fernàndez (Salut); Santi Valls (Territori); Montse Soler (Educació); Francesc Osan (Entorn); Mireia Gil (Imatge i Comunicació), i Glòria Llobet (JERC).

A part de la pàgina web, us animem a seguir-nos també als comptes d'ERC Vallès Occidental a Facebook, Twitter i Instagram, i que sempre que vulgueu ens contacteu a través del correu electrònic vallesoccidental@esquerra.cat.

Facebook https://www.facebook.com/Esquerra-Valles-Occidental
Twitter ERC_vallesocc