Vallès Oriental

Representants civils de la comarca s’interessen per la Ponència Política d'ERC

Esmorzar col·loqui per exposar i debatre el document
Una trentena de representants de sindicats, associacions empresarials, empresaris, associacions sobiranistes i d’altres organitzacions del Vallès Oriental han assistit aquest dissabte a l'esmorzar-col·loqui d’Esquerra Republicana, celebrat a la seu comarcal de Granollers. Tal com es fa a tot el territori, els republicans vallesans, obren al debat ciutadà la seva ponència política, més enllà de la militància. La diputada Eva Baró ha exposat els principals eixos del document bases, que es treballarà sectorialment i territorial fins a la celebració de la Conferència Nacional, el 30 de juny i 1 de juliol a l’Hospitalet.
Baró ha eplicat les intencions del document i ha escoltat les opinions i aportacions dels assistents. Els participants han mostrat interès en les estratègies del partit en l’objectiu de la consecució de la república, i també han posat èmfasi en les conseqüències del moment polític en aspectes com l’economia, la cohesió social, o les relacions internacionals.
Baró ha admès els riscos de suposar la implementació d’un nou marc polític i jurídic com la república, alhora que “també s’obren oportunitats”. En aquest sentit, pels republicans els agents socials han de tenir un paper clau en treure partit dels factors positius pel conjunt del país.