Vallès Oriental

Oriol Ramon, president d'ERC Vallès Oriental

El Vallès, més republicà

Alcaldies, Esquerra Republicana, Municipals 2019

Un cop constituïts els ajuntaments del Vallès Oriental, Esquerra Republicana-Acord Municipal transforma en servei a la ciutadania els bons resultats a les eleccions municipals del 26 de maig. El republicanisme és la força que té més alcaldies a la comarca, setze. O dit d’una altra manera: una de cada tres alcaldies és d’Acord Municipal, alhora que també participem en el govern de tres municipis més.

Oriol Ramon, president d'ERC Vallès Oriental

Va d'Impuls Republicà

Diumenge tornem a tenir les urnes al davant. Diumenge tenim una nova oportunitat per reivindicar-nos i per demostrar al món que la democràcia sempre guanya i que una gran majoria de l’electorat català opta per opcions polítiques republicanes. L'excepcionalitat de la situació política a Catalunya necessita un esforç enorme de la ciutadania. I aquest esforç cal traduir-lo en vots. En vots que impulsin la república.

Merche Blanco, secretària de la Dona d'ERC del Vallès Oriental

La violència envers les dones

Article publicat al 9 Nou del Vallès Oriental divendres 23 de novembre del 2018 Malgrat els esperançadors avenços en qüestions crucials com la bretxa salarial per qüestions de gènere, en ple segle XXI el dia contra la violencia de gènere continua sent del tot vigent i necessari. I és així perquè, desgraciadament, ens cal un dia com el 25 de novembre per fer evident que cal lluitar aferrissadament en les diferents formes en què es mostra com el tràfic sexual, el matrimoni infantil, el maltractament psicològic, etc.

Article del president comarcal, Oriol Ramon, al 9 Nou del Vallès Oriental

Sortir de la trinxera

“Si el preu de la llibertat és la presó,l’acceptem i aguantarem. Tothom ha de veure que som aquí per voler la llibertat i això ha de servir a tots els demòcrates per adonar-se de quin és el veritable rostre de l’Estat. Som aquí perquè som republicans i independentistes. Però també, i sobretot, perquè som demòcrates.” Oriol Junqueras El periodista David Miró va visitar el Raül Romeva (i l’Oriol Junqueras) a Estremera el cap de setmana passat.