Vallès Oriental

Totes les opinions

Merche Blanco, secretària de la Dona d'ERC del Vallès Oriental

La violència envers les dones

Article publicat al 9 Nou del Vallès Oriental divendres 23 de novembre del 2018 Malgrat els esperançadors avenços en qüestions crucials com la bretxa salarial per qüestions de gènere, en ple segle XXI el dia contra la violencia de gènere continua sent del tot vigent i necessari. I és així perquè, desgraciadament, ens cal un dia com el 25 de novembre per fer evident que cal lluitar aferrissadament en les diferents formes en què es mostra com el tràfic sexual, el matrimoni infantil, el maltractament psicològic, etc.

Article del president comarcal, Oriol Ramon, al 9 Nou del Vallès Oriental

Sortir de la trinxera

“Si el preu de la llibertat és la presó,l’acceptem i aguantarem. Tothom ha de veure que som aquí per voler la llibertat i això ha de servir a tots els demòcrates per adonar-se de quin és el veritable rostre de l’Estat. Som aquí perquè som republicans i independentistes. Però també, i sobretot, perquè som demòcrates.” Oriol Junqueras El periodista David Miró va visitar el Raül Romeva (i l’Oriol Junqueras) a Estremera el cap de setmana passat.