Vallirana

• 17_
  • 18_
  • 2_
La secció local d’ERC a Vallirana va celebrar dimecres 8 de Juliol una assemblea de militants, en la qual es va escollir per unanimitat la nova executiva local. La candidata a la presidència, Dolores Pérez, infermera jubilada de l’equip d’atenció primària de Vallirana, va exposar les propostes en l’organització de la secció local, per tal d’aconseguir-ne el creixement de la militància, establir ponts amb els partits d’esquerres i estar amatents a les inquietuds i necessitats de la nostra ciutadania. Tot seguit, cada membre de la nova executiva va descriure breument les línies de treball de cada secretaria.
La nova executiva d’ERC Vallirana està formada per:

Dolores Pérez Martínez com a presidenta Elisabeth Sauquet Salud secretària d’organització, Maria Jesús Rodríguez Amigó secretària de finances, Antoni Cebrian Leyva secretari d’imatge i comunicació, Encarna Honrubia Muñoz secretària de la dona, Montserrat Ortiz Pons secretària de política  municipal, Àlia Kirchner Giménez portaveu del grup municipal, Clàudia Bel Pérez portaveu del jovent republicà, Carlos López i Fernández secretari de transició ecològica, Francesc Josep Casanova Amigó secretari d'entorn, Albert Cardona Amat secretari de nova ciutadania, Manel Salvadó Generó secretari de barris.
Joan Borràs, president d’ERC Baix Llobregat i l’Hospitalet va cloure l’acte.
Joan Borràs, va encoratjar a la nova executiva per enfortir la presencia del partit al municipi i treballar per a la ciutadania de Vallirana.
Mots clau
: #Vallirana