Vallirana

ERC celebra dues taules debat i els 25 anys de la secció local durant la Festa Major de Sant Mateu

Aquest 2018, ERC aposta per oferir activitats pròpies durant la Festa Major de Sant Mateu, per tal de donar espai no només al lleure sinó també a la reflexió, a la reivindicació i a la commemoració.
Taules debat temàtiques
La nostra guingueta de la rambla de la Sobirania acollirà dues taules debat per recollir i resoldre els dubtes i les inquietuds dels nostres conciutadans. Dissabte 22 de setembre a les 11h, parlarem sobre feminisme i municipalisme, i comptarem amb la participació de l’Àlia Kirchner, portaveu d’ERC a Vallirana i Encarna Honrubia, secretària de la Dona d’ERC Vallirana. A les 18h, podrem preguntar i debatre sobre pensions amb Josep Ginesta, secretari general de Treball, Afers Socials i Famílies del Govern de la Generalitat de Catalunya, Joana Solsona, secretària general de pensionistes i jubilats del Baix Llobregat, Alt Penedès, Anoia i Bages i Mari Àngels Gonzàlez, de la Unió de Jubilats i Pensionistes de la UGT del Baix Llobregat.
A més a més dels debats, diumenge 23 de setembre pel matí, comptarem amb la presència dels companys i companyes de FreeJunqueras de Sant Vicenç dels Horts, i hi haurà servei de pintacares infantil.
Finalment, tant dissabte com diumenge us convidem a compartir amb nosaltres un bon vermut republicà. Aquest any, per primera vegada, el servei de bar de la nostra guingueta anirà a càrrec del Jovent Republicà de Vallirana.
25 anys d’ERC Vallirana i 1a edició del Memorial Josep Sala i Ponsà
Dissabte 22 de setembre ERC Vallirana commemorarà els 25 anys de la creació de la secció local al nostre municipi. L’acte consistirà en un dinar al restaurant Escut amb la presència dels membres fundadors: Josep Vendrell, Vicenç Sans, Àngel Pérez i Carles García, i amb un reconeixement als 25 anys de militància de companys i companyes de la secció local. També comptarem amb la presència de Joan Tardà, diputat al Congrés.
Aquesta commemoració coincidirà amb la primera edició del premi Memorial Josep Sala i Ponsà, esdeveniment creat per tal de reconèixer i honorar aquelles persones i entitats de l’entorn social del poble que, amb el seu treball generós i desinteressat, milloren la societat en les vessants educatives, econòmiques i de desenvolupament local.
En aquest sentit hem triat a Josep Sala i Ponsà, que en els temps més convulsos que va viure el nostre país al segle XX, va ser el primer alcalde d’ERC a Vallirana, al servei del poble, arriscant la seva vida i llibertat.