Vallirana

Qui som

El dimecres 8 de Juliol vàrem celebrar una assemblea de militants on va ser escollida la nova executiva, presidida per Dolores Pérez Martínez amb Elisabeth Sauquet Salud secretària d’organització, Maria Jesús Rodríguez Amigó secretària de finances, Antoni Cebrian Leyva secretari d’imatge i comunicació, Encarna Honrubia Muñoz secretària de la dona, Montserrat Ortiz Pons secretària de política  municipal, Àlia Kirchner Giménez portaveu del grup municipal, Clàudia Bel Pérez portaveu del jovent republicà, Carlos López i Fernández secretari de transició ecològica, Francesc Josep Casanova Amigó secretari d'entorn, Albert Cardona Amat secretari de nova ciutadania, Manel Salvadó Generó secretari de barris.

Promourem accions de proximitat a les persones i les seves preocupacions. Ho farem des d’una perspectiva clarament feminista, apostant per la conciliació laboral i personal, l’entorn natural i la transició ecològica.
Treballant pels valors republicans i universals.

Salut i República,
Dolores Perez Martínez