Vallirana

Qui som

Companys i companyes,

El passat 30 d’abril de 2018 es va celebrar una assemblea local en la qual els militants de la nostra secció local van escollir una nova executiva per tal d’encarar aquest darrer any de la legislatura abans de les properes eleccions municipals del 2019 amb el màxim de ganes i il·lusió.

El nou equip el formem jo mateix, Pedro José Martínez, com a president de la Secció Local;  l’Eli Sauquet, com a secretària d'Organització i de Finances; el Jordi Maresma, com a secretari de política municipal; l’Encarna Honrubia, com a secretària de la Dona; l’Àlia Kirchner, com a secretària d’Imatge i Comunicació i portaveu del Grup Municipal, Marc Isidro, com a portaveu del Jovent Republicà de Vallirana i Albert Cardona com a vocal de Nova Ciutadania.

Emprenem aquest any amb esperit renovador, tant pel què fa a les persones que som com per les tendències polítiques que volem seguir. Ens cal un gir més clar i definit cap a l’esquerra més social, una aproximació real a les persones i a les seves preocupacions. Treballar pels valors republicans i universals.

També volem aportar una renovació amb la manera de treballar, més oberta i compartida, més dinàmica i àgil. Tothom que vulgui treballar al voltant d’ERC hi té cabuda. Repartirem i delegarem feines. Confiarem amb tota aquella persona amb qui compartim conviccions i compromís.

Tot plegat ho farem des d’una perspectiva clarament feminista, amb una especial incidència en la nostra manera de treballar i en els nostres actes. Es reforça la secretaria de la Dona i les polítiques feministes, tot apostant per la conciliació laboral i personal, per tal de facilitar que les dones tinguin cabuda en qualsevol acte, tasca o acció a ERC Vallirana.

Voleu sumar-nos al nostre projecte? Junts, guanyarem!

Salut i República,
Pedro José Martínez