Vallromanes

Totes les notícies

alcalde

David Ricart serà novament el candidat a l'alcaldia de Vallromanes

David Ricart serà novament el candidat a l'alcaldia de Vallromanes, amb 60 persones assistents a l'assemblea oberta en que tots els vots han estat a favor. David ens diu, és tot un plaer assumir el repte de revalidar l'alcaldia al capdavant d'aquest gran equip de persones que m'acompanyen per continuar millorant Vallromanes. Moltes gràcies!

consulta

La consulta ciutadana

Prop del 60% dels votants vallromanins opten per fer un centre de dia i un casal de la gent gran a l’edifici de les Antigues Escoles   26/10/2014 La consulta ciutadana ha tingut una participació del 31% 363 persones de les 619 que han votat aquest diumenge 26 d’octubre per decidir el futur ús de les Antigues Escoles i el camp de futbol han escollit l’opció de fer un centre de dia, un casal de la gent gran i remodelar el camp de futbol mantenint el terra de sauló i com a espai multifuncional, el que representa el 58,64% dels votants. La segona opció més votada, amb 183 vots (29,56%), ha estat la de construir un espai polivalent amb un casal de joves, una sala d’entitats, un gimnàs “low cost” i reformar el camp de futbol amb gespa artificial. La tercera proposta més votada, amb 57 vots (9,2%), ha estat la de fer un espai amb biblioteca i bebeteca, cuina, música, idiomes, dansa i esports exteriors. L’opció de fer una casa de colònies, una escola de futbol i reformar el camp de futbol amb gespa artificial ha obtingut 12 vots (1,93%). 31% de participació En aquesta consulta ciutadana han participat 619 persones de les 1.995 persones que podien votar (majors de 16 anys empadronades a Vallromanes), el que representa el 31%.   Resum dels resultats: 363 vots (58,64%): Opció C. Centre de dia + Casal de la Gent Gran + Espai multifuncional al camp de futbol.  183 vots (29,56%). Opció D: Espai polivalent: Casal de Joves, sala d’entitats, gimnàs “low cost” i reforma del camp de futbol amb gespa artificial. 57 vots (9,20%). Opció A. Biblioteca i bebeteca, cuina, música, idiomes, dansa i esports exteriors. 12 vots (1,93%): Opció B. Escola de futbol + Casa de colònies + Camp de futbol amb gespa artificial. Vots en blanc: 2 (0,32%) Vots nuls: 2 (0,32%)

david ricart

Ple d'investidura David Ricart

David Ricart (MxV-ERC) ha estat escollit aquest dissabte com a nou alcalde de Vallromanes (Vallès Oriental). Ricart substitueix la fins ara alcaldessa per CiU, Mariluz Muñoz. El relleu és fruit de l'acord de govern que nacionalistes i republicans van signar el mes de juny de 2012 després de presentar una moció de censura contra qui en aquell moment ostentava l'alcaldia, Lurdes Prims, del grup Independents de Vallromanes (iVall). El canvi de govern es va propiciar arrel d'un escàndol que va comprometre Prims, quan es va destapar que havia contractat un detectiu privat per investigar si la llavors sòcia de govern Mari Luz Muñoz complia la seva jornada laboral a l'Ajuntament. Veure Ple d'investidura http://vallesvisio.xiptv.cat/especials/capitol/especial-ple-d-x27-investidura-vallromanes#.Uq65B5ym_PU.facebook

Un govern ben diferent

Un govern ben diferent   Acabem de celebrar un any de nou govern municipal. Un govern que ha demostrat que és possible governar d'una manera ben diferent. Un govern unit, un govern que escolta i rectifica si cal. Un govern que respon als ciutadans i que consulta els veïns abans de transformar un carrer. Un govern capaç de generar estalvi energètic. Un govern al costat dels aturats, dels autònoms i dels que més pateixen la crisi. Un govern que prioritza els nens i els joves. Un govern que, com la majoria del país, defensa el dret a decidir. Un govern actiu, que es va proposar fer 92 actuacions en tres anys i ja n'ha fet 70 en el primer any. Un govern que s'ha pres la neteja dels nostres boscos com una prioritat. Un govern que ha congelat els impostos i que treballa per a baixar-los. Un govern que sap estar al costat de la gent gran i de les entitats. Un govern que s'ha pres la salut com un tema important. Un govern que promociona turísticament el nostre poble. Un govern que informa i que compta amb la gent. Un govern amb empenta i alegria. Un govern ben diferent, un govern com es mereix Vallromanes.

sopar d'Esquerra amb Jordi Solé

El sopar d'Esquerra amb Jordi Solé, alcalde i diputat d'ERC

Divendres passat vam fer el sopar d'Esquerra, amb la participació d'en Jordi Solé, alcalde de Caldes de Montbui i diputat al Parlament de Catalunya d'Esquerra pel Vallès Oriental. Agraïm a la trentena llarga d'amics que vau compartir un bon sopar i les valoracions del Jordi Solé, de llarga experiència política a Europa, sobre la situació econòmica i política catalana. Informació, reflexió i debat al voltant de les accions i l'agenda catalana, espanyola i internacional ens han de portar a una consulta l'any que ve i a la proclamació d'un nou estat a Europa, pròsper i lliure. Creiem fermament que aquest tipus de trobada ens acosta al pols del que està passant al nostre voltant i a entendre les claus del nostre futur.