Valls

Valls acollirà, dimecres 18, la presentació del llibre ‘Contes des de la presó’ d’Oriol Junqueras

Postal de la presentació del llibre.
L’acte, impulsat per la secció local d’ERC, comptarà amb l’assistència de Joan Tardà, Sergi Sol, Maxi Calero, Pep Picas i un familiar del president.

La secció local d’Esquerra ha organitzat per al proper dia 18 la presentació a Valls del llibre ‘Contes des de la presó’ que va escriure Oriol Junqueras des de la seva cel·la. L’acte se celebrarà al Convent del Carme (Escola Enxaneta), a la plaça del Carme, 3, dimecres vinent a les 19.30 hores. Hi assistiran l’exdiputat a Madrid Joan Tardà, el periodista Sergi Sol, els membres del col·lectiu Free Junqueras, Maxi Calero i Pep Picas, i un familiar del president d’ERC.

La presentació permetrà conèixer tots els detalls sobre el llibre per a infants que va escriure Oriol Junqueras i saber de primera mà com es troba el president republicà i quins missatges fa arribar a la ciutadania des del seu confinament. A més, les integrants del Grup de Dones d’ERC Valls Magda Jové i Leticia Vidal llegiran alguns dels contes que conté el llibre. Presentarà l’acte l’històric militant i exregidor Jordi Secall.

Aquesta és la tercera vegada que visiten Valls Sergi Sol, Maxi Calero i Pep Picas, tots tres persones de l’entorn més directe de Junqueras. Fa uns mesos ja van presentar a la Casa de Cultura el llibre sobre Junqueras ‘Fins que siguem lliures’, de Sergi Sol, i posteriorment, en el darrer Sopar de la República d’ERC Alt Camp a l’abril també van fer-hi una intervenció. Ara tornen a Valls per difondre una obra que recull els 37 contes que Oriol Junqueras ha escrit per als seus fills, Lluc i Joana, al llarg de la seva injusta reclusió a les presons d’Estremera, Lledoners i Soto del Real. Són llegendes, curiositats científiques, experiments, històries i paraules de tendresa que els ha transmès a través de cartes i que s’han editat en un llibre bellament il·lustrat per una trentena d’artistes de casa nostra.