Valls

‘Valls, amb ulls de dona’ farà una diagnosi dels espais urbans que es perceben com a insegurs

Itinerari de l'acte.
El recorregut, que tindrà lloc el 12 de març, s’inclou dins del programa organitzat a la ciutat amb motiu del Dia Internacional de les Dones.

El proper dijous 12 de març a 2/4 de vuit de la tarda, la secció local d’ERC Valls commemorarà el Dia Internacional de les Dones amb un acte que s’inclou dins la programació organitzada a Valls per entitats, col·lectius i el mateix Ajuntament amb motiu del 8 de març.

‘Valls, amb ulls de dona’ serà un itinerari exploratori per diferents indrets de la ciutat, per detectar els possibles elements físics i/o socials que condicionen, limitant o afavorint la mobilitat com a dones.

Aquesta  activitat de sensibilització vol ser una eina de diagnosi que permetrà visibilitzar els espais de la ciutat on la percepció d’inseguretat, pel motiu que sigui, és més accentuada. Un cop acabada, es recolliran les propostes sorgides per crear entorns més habitables, segurs i inclusius.

L’itinerari tindrà com a punt de sortida la plaça de Sant Francesc i com a punt final el Parc Barrau. Hi prendran part la Marina Berasategui, arquitecta i màster en urbanisme, actualment regidora de l’Ajuntament de Reus, i la vallenca Raquel Sans, diputada al Parlament i  vicesecretària general de Dones d’Esquerra Republicana de Catalunya.