Valls

El grup municipal d’ERC a l’Ajuntament de Valls fa balanç de dos anys de govern amb una jornada oberta a tothom

Cartell de la Jornada Municipalista 2017.
El grup municipal d’Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) a l’Ajuntament de Valls i la secció local d’ERC Valls han organitzat una jornada municipalista per fer balanç dels dos anys de la seva acció de govern i per analitzar els reptes de futur coincidint amb l’equador del mandat. La trobada, oberta a militants, amics i simpatitzants, se celebrarà dissabte vinent, dia 29 de juliol, a partir de les 9.30h a l’Antic Convent del Carme (plaça del Carme, 1). Amb el lema ‘Refresquem l’Ajuntament de Valls’, vol ser un espai de participació i de debat per recollir les aportacions dels assistents, i alhora ha de servir per explicar els projectes dels quatre regidors republicans que han aportat ‘aire fresc’ a la casa consistorial, en referència al lema de la campanya de les eleccions municipals del 2015.

La jornada començarà a les 10h amb la benvinguda per part del president de la Federació Regional d’ERC Camp de Tarragona i diputat al Parlament de Catalunya, Ferran Civit. Després aniran intervenint fins les 13.30h els quatre regidors republicans que integren l’equip de govern municipal: Jordi Cartanyà, primer tinent d’alcalde i regidor de Benestar Social i d’Habitatge; Òscar Peris, regidor de Comerç i Turisme; Núria Gavarró, regidora de Participació Ciutadana i d’Igualtat, i Francesc Anguela, regidor de Mobilitat i de Transparència i TIC. Tots quatre repassaran la feina feta des de les seves respectives regidories i els projectes en curs, així com també exposaran els grans temes de ciutat que treballen conjuntament amb els socis de govern municipal.

Després de les conclusions, farà la cloenda de la jornada el diputat al Parlament de Catalunya i secretari de Política Municipal d’ERC, Marc Sanglas. Al final està previst un dinar amb els assistents. Per participar en la trobada cal fer la inscripció enviant un correu electrònic amb les dades a valls@esquerra.cat ja que l’aforament de la sala és limitat.