Valls

Esquerra Republicana homenatja els apoderats i les apoderades de Valls i l'Alt Camp

López, Peris i Gavarró, ahir al Convent del Carme de Valls.
Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) a Valls i l'Alt Camp va organitzar ahir divendres al vespre una trobada republicana amb amics i militants de la comarca, a la sala d'actes del Convent del Carme de Valls, que va comptar amb una seixantena d'assistents. L’objectiu d’aquesta jornada era establir un col·loqui entre totes les persones independentistes que van participar activament com a apoderats i apoderades en les eleccions del 21 de desembre del 2017. El president comarcal d’ERC Alt Camp, Josep Maria Pallàs, va explicar que amb aquesta iniciativa “féiem una crida a tots els ciutadans i ciutadanes compromesos amb el progrés i la llibertat del poble a debatre sobre el futur del país”.

L’acte va consistir en una xerrada i posterior col·loqui amb responsables polítics d’Esquerra Republicana. Hi van participar la regidora d’ERC a l'Ajuntament de Valls, Núria Gavarró, el també regidor d’ERC a Valls i diputat al Parlament de Catalunya, Òscar Peris, i el vicesecretari general d’acció política d’ERC, Eduard López.

L’objectiu d’aquesta trobada era al mateix temps fer un reconeixement a tots els apoderats i les apoderades d’Esquerra el 21D, que van vetllar per tal que unes eleccions il·legítimes fossin una nova i inequívoca manifestació democràtica del poble català, com va destacar Núria Gavarró en la seva intervenció. Òscar Peris va repassar la situació política del país i en especial l'estat de les negociacions entre els partits per tal de formar un govern estable ben aviat. Eduard López va animar els assistents "a no tenir por, a seguir endavant amb el projecte col.lectiu de país i a persistir per la República". La trobada va cloure amb un refrigeri amb productes de km0.