Valls

Sergi Sabrià, al Sopar de la República Groc de Valls i l’Alt Camp

El cartell del Sopar de la República.
Esquerra Republicana celebrarà el 13 d'abril el Sopar de la República Groc d'ERC Valls i l'Alt Camp. Arriba en un moment de lluita, de dolor, però també de fermesa i de determinació, i per aquest motiu està dedicat als presos polítics i als exiliats. El sopar groc tindrà lloc al Restaurant Masia del Pla del Pla de Santa Maria a partir de les 9 del vespre. Presidirà l'acte el diputat i portaveu al Parlament de Catalunya, Sergi Sabrià, amb qui es podrà compartir reflexions i neguits.

En el decurs del sopar, també es retrà homenatge als militants de la comarca que compleixen 25 anys de militància. El preu del sopar és de 25 €  i inclou una aportació a la caixa de resistència per als presos polítics i exiliats. És obert a tothom: militants, simpatitzants i amics i amigues que ho desitgin. Per inscriure’s cal posar-se en contacte per correu electrònic (valls@esquerra.cat) o per mòbil (665 964 035). El president d’ERC Alt Camp, Josep Maria Pallàs, destaca que “ara, més que mai, hem d'estar units i forts contra la repressió d'un Estat que ens vol esclafar. Ara, més que mai, hem d'estar units, alegres i combatius” i fa una crida a la participació en aquest sopar.