Valls

Apunta't a la Primera Trobada Municipalista de l'Alt Camp

Targetó de la Trobada Municipalista.
Diumenge 10 de juny, celebrarem una jornada important, la Primera Trobada Municipalista de l'Alt Camp, al Convent del Carme de Valls. La trobada serà de 9:15h a 13:30h.

La jornada començarà amb la benvinguda als assistents i l'explicació de la jornada i, seguidament, es detallarà l’obra de govern a l'Ajuntament de Valls, a càrrec del grup municipal d'ERC Valls. Per acabar hi haurà torn obert de paraules. Després de la pausa, a les 11:15h, es duran a terme taules de treball simultànies. Les temàtiques que es treballaran seran les següents: Política Municipal, amb  Marc Sanglas (Secretari Nacional d'ERC de Política Municipal), Feminització del partit, amb Montserrat Flores (Regidora de Reus per ERC), Bon Govern Municipal, amb Marc Bigordà (alcalde dels Garidells) i Xavier Rius (alcalde de Bràfim), Participació, amb Núria Gavarró (regidora de Valls per ERC), Habitatge Social i Comunicació. A dos quarts d’una es faran les conclusions i la cloenda de la Jornada. El president d’Esquerra Alt Camp, Josep Maria Pallàs, ha manifestat que “és l'hora de la màxima implicació de tothom, perquè cal fer República des del municipalisme”.

T'hi esperem! I t'agrairem que confirmis l'assistència!

Inscripcions abans del dimarts 5 de juny al formulari que trobareu AQUÍ.