Valls

Jordi Cartanyà, escollit per unanimitat per ser l’alcaldable d'ERC Valls en les municipals del 2019

Eduard López, vicesecretari general d'Acció Política d'ERC, va acompanyar Jordi Cartanyà i la militància vallenca.
Jordi Cartanyà encapçalarà la llista d'ERC Valls en les eleccions municipals del 2019.  L'assemblea local del partit l'ha escollit aquest dimarts 3 de juliol per unanimitat dels vots. Jordi Cartanyà repetirà així com a alcaldable d'ERC després d'haver entrat com a regidor a les eleccions del 2011. Des del 2015, és el primer tinent d’alcalde a l'Ajuntament de Valls i regidor de Benestar Social i d’Habitatge. També és diputat i president del grup d’ERC a la Diputació de Tarragona.

Jordi Cartanyà s'ha mostrat satisfet del suport rebut de la militància vallenca i ha afirmat que 'és una responsabilitat que assumeixo amb il·lusió i amb la idea que Valls necessita un canvi claríssim'. Per Cartanyà, ‘fa quatre anys vam aconseguir portar aire fresc a l’Ajuntament, amb noves formes de fer i de treballar, fent especial incidència en les persones amb menys oportunitats'. ‘Ara amb més gent sumada al nostre projecte, i amb una il·lusió renovada, entre tots i totes aconseguirem que Valls continui avançant per esdevenir una ciutat exemple de valors republicans’, ha afirmat Cartanyà.

Trajectòria professional

Jordi Cartanyà Benet (nascut a Valls el 6 de desembre del 1965) és casat i té tres fills. Va estudiar Fisioteràpia a l’EU Gimbernat. Ha treballat al Pius Hospital de Valls entre d’altres centres hospitalaris i educatius. Era gerent, productor i actor de la companyia d’espectacles Pa Sucat, que ell mateix va crear amb altres vallencs l’any 1986. Regidor de l’Ajuntament de Valls des del 2011. Ha participat activament en diverses entitats com l’Esplai 4 Baixos, la Colla Vella dels Xiquets de Valls, l’AMPA de l’Enxaneta, l’AMPA de l’IES Jaume Huguet i la parròquia de Sant Joan. És soci de l’ANC i l'Òmnium Cultural.