Valls

Qui som

"La llibertat és un hàbit, i no resulta gens fàcil d´adquirir. Només s´adquireix amb la pràctica!" (Joan Fuster, català universal)

Des de 1931, sempre hi ha hagut vallencs i vallenques que, organitzats en el si d’ERC, treballen pels ideals que han mogut ERC des de la seva fundació: fer de Catalunya un poble nacionalment més lliure, socialment més just, culturalment més ric i econòmicament més pròsper.

Els qui fem pinya a l’entorn de les sigles ERC volem construir l’esquerra nacional.

I per fer més viu, més consistent aquest projecte col.lectiu l’ERC de l’Alt Camp necessita més amics, més catalans i catalanes compromesos amb el seu poble, amb la seva llengua, amb el progrés i la justícia social.

Et convidem a navegar per la nostra plana web i a fer-nos arribar les teves idees i opinions. Hi ha pinzellades de la nostres activitats, de la nostra línia política, de la lluita diària pel progrés social, econòmic i cultural del nostre poble. I hi ha , sobretot, la il.lusió dels qui, dia a dia, pensem que tot està per fer i tot és possible. Havíem començat la presentació amb una cita de Joan Fuster. N’acabarem amb una altra: “Cal no oblidar que tota política que no fem nosaltres, serà feta contra nosaltres.”
Imatge