Vic

Arran d'una informació feta pública el divendres passat per part d'un mitjà de comunicació, ERC Vic demanarà que es faci una revisió de l'ús dels locals dels grups municipals a l'Ajuntament de Vic i se n'impulsi, si és el cas, un reglament intern que en reguli l'ús i el funcionament, per tal que s'adeqüin als usos i funcionalitats convingudes, atribuïbles només a l'exercici de les funcions dels grups municipals per la seva tasca política municipal a Vic.

Des d'ERC Vic no podem acceptar que cap grup polític de l'ajuntament utilitzi les dependències municipals per exercir la discriminació entre els ciutadans i ciutadanes de la ciutat sota cap concepte. Només en igualtat d'oportunitats i deures farem una societat més cohesionada

Alhora entenem que cap grup polític pot utilitzar les dependències municipals com a seu social i/o nacional del partit, i exercir-hi aquestes funcions com a tal, donat que els ciutadans de Vic no tenen perquè sufragar les despeses que es derivin del legítim exercici polític de qualsevol partit a nivell supramunicipal, donat que estaríem viciant el noble objectiu que els grups municipals de l'Ajuntament de Vic puguin disposar d'un local municipal per treballar per la ciutat que representen.